اخبار

هوش مصنوعی برای ال‌جی V30

هوش مصنوعی برای ال‌جی V30

به نظر می‌رسد که سرانجام صبر کاربران دستگاه‌های ال‌جی نیز به پایان رسیده است و شاهد عرضه هوش مصنوعی توسط این شرکت برای پرچم‌دار اصلی آن‌ها یعنی مدل V30 هستیم.
مسلما این موضوع برای کسانی که محصولات ال‌جی را دوست دارند، بسیار خوشایند و خوشحال کننده به‌حساب می‌آید زیرا محصولات شرکت‌های هواوی و اپل پیش‌ازاین به این امکان مجهز بودند. بااین‌حال ال‌جی نیز اعلام کرده است که این قابلیت‌ها را برای این پرچم‌دار در نظر گرفته است.
بر اساس این طرح، یک بسته به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای این تلفن همراه در نظر گرفته شده است که موجب می‌شود تا قابلیت‌های هوش مصنوعی به آن اضافه شوند. این بسته که بسته هوش مصنوعی ال‌جی یا LG AI Suite نام دارد، در کنگره موبایل بارسلون به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد و به قابلیت‌های این تلفن همراه افزوده خواهد گشت.
این قابلیت موجب می‌شود که ویژگی‌های جدیدی به همراه ال‌جی افزوده شود که مهم‌ترین موارد در میان آن‌ها به شرح زیر هستند:
تصویر با زاویه دید گسترده
سلفی با زاویه دید گسترده
فیلم‌برداری با زاویه دید گسترده
فیلم‌برداری دوربین سلفی با زاویه دید گسترده
برداشته ویدیوهای Cine با چندین قابلیت ویژه
و چندین و چند قابلیت دیگر
شایان‌ذکر است که این قابلیت تنها برای مدل‌های آتی این شرکت به کار گرفته نخواهد شد و تنها پرچم‌دار فعلی ال‌جی به آن مجهز نخواهد بود. به همین دلیل هم ال‌جی اعلام کرده است که قرار است تا به‌زودی این قابلیت را برای چند مدل دیگر چز V30  هم خود رونمایی کند.
این پروژه که به نام LG AI Suite شناخته می‌شود می‌تواند آینده این تلفن‌های همراه هوشمند و این برند را تغییر بدهد و به همین دلیل نیز می‌تواند موجب شود تا شاهد تغییراتی بزرگ در بازار باشیم و شرایط ال‌جی را بازار مصرف به‌شدت بهبود بدهد. شایان‌ذکر است که این مورد تنها مورد هیجان‌انگیز ال‌جی برای کنگره موبایل بارسلون نخواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا