اخبار

وان پلاس پیش فروش وان پلاس ۵ را با ۵۴۹ دلار شروع کرد

وان پلاس ۵ پس از عرضه در مارکت های جهانی با قیمت ۵۴۹ دلار به پیش فروش رسید. این گوشی فعلا در JD و Oppomart در دسترس است. اوپومارت که فروشنده‌ی اینترنتی گوشی‌های هوشمند چینی است، دو تصویر رندر از وان پلاس ۵ نیز منتشر کرده که به‌خوبی جزئیات و مشخصات ظاهری این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهند. همچنین نیز تیزر رسمی وان پلاس ۵ نیز توسط اوپو‌مارت منتشر شده است.
با این حال در تصاویر جدید رندر شده با تصاویر قبلی تفاوت هایی وجود دارد. وان پلاس هنوز رندر منتسب به پنل جلوی این گوشی هوشمند را تأیید نکرده که این مسئله به معنی تأیید نشدن طراحی پنل جلویی است.
مشخصات فنی وان پلاس ۵ که توسط اپومارت تبعیین شده از قرار زیر است:
وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل ؛ اطلاعات تأییدشده توسط وان پلاس نشان از به‌کارگیری یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی دارد. سایر مشخصات فنی این گوشی شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ است. از دیگر مشخصات فنی که واپومارت به آن‌ها اشاره کرده باید به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4 در کنار حافظه‌ی داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد که از نوع UFS 2.1 است. هرچند این اطلاعات صحیح است؛ اما به نظر می‌رسد نسخه‌ای از این گوشی که به رم ۸ گیگابایتی مجهز است نیز در دسترس خواهد بود. در پشت گوشی دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. ضمنا سنسور مورد استفاده برای دوربین سلفی، ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. اوپومارت زمان عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند را ماه آینده اعلام کرده است. وان پلاس ۵، روز ۲۰ ژوئن(۳۰ خرداد) رونمایی خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا