اخبار

ویندوز موبایل هنوز هم توسط مایکروسافت پشتیبانی می شود

علیرغم خبر عدم پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز موبایل ، این شرکت در نمایشگاه IFA از گوشی خاص با سیستم عامل ویندوز موبایل رونمایی کرد. گوشی که بسیاری آن را شگفتی مایکروسافت نامیدند.
مایکروسافت به کمک ویلی فاکس توانست سیستم عاملی را رونمایی کند که خود آنها می گویند آنچنان هم بد نیست!
ویلی فاکس پرو داستان ساخت یک دستگاه قدرتمند بوده است که به کمک ویلی فاکس و مایکروسافت به وجود آمد اما قیمتی بسیار مناسب دارد. این در حالی است که با توجه به قیمت ۲۴۹ یورویی محصول جدید ویلی‌فاکس، احتمالا بسیاری از کمپانی‌ها ترجیح می‌دهند با این هزینه به‌جای خرید یک محصول مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل، یک گوشی هوشمند اندروید خریداری کنند.
ظاهرا علاوه بر مایکروسافت، برخی از شرکت‌های دیگر نیز از گوشی هوشمند جدید ویلی‌فاکس پرو پشتیبانی می‌کنند. از جمله این کمپانی‌ها می‌توان به برخی شرکت‌های بزرگ انگلیسی اشاره کرد. این کمپانی‌ها متعهد شده‌اند که گوشی ویلی‌فاکس پرو را تست کنند تا مشخص شود آیا می‌توانند از این محصول به‌عنوان گوشی هوشمند کارمندان خود استفاده کنند یا خیر.
وودافون نیز در این برنامه از ویلی فاکس پشتیبانی می کند. این شرکت به‌زودی یک برنامه‌ی آزمایشی برای تست گوشی ویلی‌فاکس پرو آغاز خواهد کرد و اگر همه‌چیز به درستی پیش برود، اولین مشتری بزرگ ویلی‌فاکس خواهد بود که به استفاده از گوشی‌های هوشمند ویندوزی روی خواهد آورد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا