اخبار

پتنت سامسونگ که قابلیت تبدیل شدن به ساعت، تبلت و تلفن هوشمند دارد !

همانطور که می‌دانید دنیای تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده که هر روز دستگاه‌های متنوعی با تکنولوژی‌های جدید معرفی می‌شوند، اما در این میان گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گیرند چراکه دستگاه‌های قابل حمل برای افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حال گزارش‌های جدیدی درباره پتنت اعجاب انگیز سامسونگ که قابلیت تبدیل شدن به ساعت، تبلت و تلفن هوشمند را دارد منتشر شده است.
تاکنون طرح‌های بسیاری برای تبدیل کردن گوشی هوشمند به یک دستبند یا امثال آن ارائه شده است که اغلب آن‌ها هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. لنوو طرحی را برای تبدیل کردن تلفن همراه به یک دستگاه خم شونده که در مچ دست همانند ساعت پوشیده شود داده بود که البته به سری دستگاه‌های موتو زد باز می‌گشت، پس سامسونگ تنها شرکتی نیست که به فکر تولید صفحه‌نمایش‌های انعطاف پذیر است، اگر اخبار گذشته تکنولوژی را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که تا به حال شایعات فراوانی درباره صفحه‌نمایش انعطاف پذیر منتشر شده است، البته آنطور که پیدا است این محصول تا اوایل سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود.
به هرحال اکنون گزارش‌هایی درباره پتنت اعجاب انگیز سامسونگ منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار بر روی آن است، اما آیا همان صفحه‌نمایش انعطاف پذیر بوده و یا فراتر از آن است؟ آنطور که مشخص شده سامسونگ قصد دارد تکنولوژی و ابزارهای مهم بسیاری را در این پتنت ادغام کند. یعنی در اصل این پتنت قابلیت تبدیل شدن به ساعت، تبلت و تلفن هوشمند را دارد. البته تغییر شکل در یک تلفن همراه شاید کار ساده‌ای نباشد و اگر صادقانه به مسئله نگاه کنیم برخی از قطعات الکترونیکی قابلیت انعطاف پذیری ندارد.
این ایده سامسونگ بسیار بزرگ بوده و شاید این عقیده را داشته باشند که غیرممکن است، اما تکنولوژی همه غیرممکن‌ها را ممکن کرده، این پتنت سامسونگ فراتر از یک محصول به‌عنوان گجت پوشیدنی است و قطعا کاربردهای بهتری را هم خواهد داشت.
 

پتنت اعجاب انگیز سامسونگ

پتنت اعجاب انگیز سامسونگ

پتنت اعجاب انگیز سامسونگ

منبع:phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا