اخبار

پرچم‌دار جدید لنوو بازار چین را متحول خواهد کرد

شرکت لنوو به‌تازگی تلفن همراه پرچم‌دار جدید خود یعنی مدل ZUK Z2 پرو را معرفی کرده است که قدرت آن به‌اندازه‌ای است که عملا تمام همراه‌های دیگر تولید شده در چین را به چالش خواهد کشید.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، شرکت لنوو در طول چند سال اخیر با پیشرفت بسیار چشمگیری در رده تلفن‌های همراه هوشمند روبرو بوده است که البته این پیشرفت تقریبا در بیشتر شرکت‌های چینی به چشم می‌خورد.
حال این شرکت اقدام به معرفی جدیدترین پرچم‌دار خود کرده است که می‌تواند معادلات بازار را برهم زده و کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

 

این تلفن همراه هوشمند اندرویدی که ZUK Z2 پرو نام دارد دارای یک پردازنده ۲.۱۵ گیگاهرتزی ۴ هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۲۰ است که در کنار رم ۶ گیگابایتی این دستگاه می‌توانند توان پردازشی شگفت‌آوری را برای آن به همراه بیاورند.
نمایشگر این همراه ۵.۲ اینچ اندازه داشته و حافظه داخلی این مدل نیز ۱۲۸ گیگابایت است. از دیگر مزایای سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به رابط USB نوع C نسخه ۳.۱ اشاره کرد.
باتری این تلفن همراه نیز ۳۱۰۰ آمپر ساعت توان دارد که می‌توان آن را با سیستم شارژ سریع نسخه ۳.۰ به‌سرعت شارژ کرد. هنوز قیمت این مدل توسط شرکت لنوو اعلام نشده است.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا