اخبار

پشتیبانی otg در ویندوزفون ۱۰

اگر از کاربران قدیمی ویندوز فون باشید و ویندوز ۱۰ موبایل را نیز تجربه کرده باشید،
 
حتماً متوجه تغییراتی که در این مدت پلتفرم موبایل مایکروسافت به خود دیده شده اید. اگر چه همچنان یک سری ویژگی هایی که رقبا از آن ها بهره می برند در ویندوز ۱۰ موبایل وجود ندارند اما این نسخه پیشرفت های بسیاری داشته و محدودیت های ویندوز فون را از بین برده است. ویندوز ۱۰ موبایل یک سری قابلیت ویژه نظیر کانتینیوم را نیز داراست که تنها بر روی گوشی های بالا رده مایکروسافت و سایر شرکای سخت افزاری وجود دارد.
 
جالب است بدانید که این قابلیت در حال حاضر در ویندوز ۱۰ موبایل وجود دارد اما اکنون بر روی تمام گوشی های ویندوزی در دسترس نیست و تنها در و گوشی پرچمدار لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال وجود دارد.
اما USB On The Go چیست؟
این قابلیت کاربردی به شما این امکان را می دهد تا وسایل جانبی نظیر حافظه های فلش، هارد اکسترنال و… را به گوشی هوشمند خود با استفاده از یک کابل رابط موسوم به کابل OTG متصل کنید و محتوای آن ها را بر روی گوشی خود ببینید و اطلاعات را میان حافظه های جانبی و گوشی جابه جا کنید. البته این تنها کاربرد OTG نیست و با استفاده از آن می توان کارهای بیشتری را انجام داد.
 
این قابلیت تا به امروز در پلتفرم موبایل مایکروسافت وجود نداشته است و حال به نظر می رسد که ردموندی ها به درخواست کاربران گوش داده اند و این قابلیت را به ویندوز ۱۰ موبایل و پرچم داران جدید خود افزوده اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا