اخبار

کاسیو دوربین ۱٫۹ مگاپیکسلی مخصوص شب کاسیو رو نمایی شد

کاسیو
کاسیو دوربین Exilim FR110H با ۱٫۹ مگاپیکسل قدرت را رونمایی کرد.نزدیک به سال ۲۰۱۷ هستیم و در حال تولید دوربین هایی هستیم با وضوح پایین.اما کاسیو دلایل خود را برای تولید این دوربین را دارد.پیکسل های کمتر به معنی پیکسل های بزرگتر است. همه چیز با دیگر دوربین ها یکسان است به جز این تعداد پیکسل پایین.اما تفاوت بزرگ این است که این تعداد کمی پیکسل باعث وضوح زیاد تصاویر در شب می شود.FR110H کاملا برای تصویربرداری و عکسبرداری در شب ساخته شده است.ویدئو هایی با کیفیت و وضوح ۱۰۸۰p میگیرد و ایزوی ان تا ماکزیمم ۵۱۲۰۰ جای پیشروی دارد.
سنسور این دوربین ۱/۲٫۸ اینچی میباشد به همراه یک لنز ۲۰ میلیمتری با دهانه f/2.8.بنابر این کاسیو به طور واضح دیگر به دنبال روش های قدیمی برای جمع اوری نور بیشتر. نمی گردد.عکس هایی که به طور نمونه در وبسایت کاسیو از این محصول گذاشته شده است زیاد جالب نیست همچنین این که مسلما با عکس هایی که از DSLR با لنز سریع و شاتر سریع. گرفته شده قابل مقایسه نیست.این دوربین ها در حال عرضه در جنوب شرقی اسیا است و کم کم در حال گسترش به کل دنیا می باشد.
هنوز اطلاع دقیقی از قیمت این دوربین عکاسی مخصوص شب نیست اما به نظر می آید قیمت تقریبی ان حدود ۳۰۰ دلار الی ۵۰۰ دلار باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا