اخبار

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل از ۴ ام تا ۸ ام ژوئن برگزار می‌شود

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل از ۴ ام تا ۸ ام ژوئن برگزار می‌شود

کمپانی اپل هنوز تاریخ و موقعیت مکانی برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) خود را به‌صورت دقیق مشخص نکرده است. بااین‌وجود، این کمپانی معمولاً زمانی که موقعیت مکانی و سالن موردعلاقه خود را برای تشکیل کنفرانس‌ها بیابد به سراغ موقعیت دیگری نمی‌رود. برای مثال، این کمپانی در بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶ میلادی این کنفرانس را در مرکز Moscone واقع در سان‌فرانسیسکو برگذار کرد. سال گذشته نیز این کنفرانس در مرکز McEnery Convention واقع در سن خوزه برگذار شد. در همین راستا نیز یکی از اشخاصی که با برنامه‌های اپل آشنایی دارد در این رابطه اظهار داشته است که کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان امسال این شرکت در همان موقعیت مکانی برگذار خواهد شد.
لازم به ذکر است که کمپانی اپل کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان را برای سال‌های متمادی در ماه ژوئن برگذار کرده است و اگر به تقویم مرکز McEnery Convention برای ماه یادشده نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که رزروهای مربوط به این مرکز در ماه ژوئن از تاریخ ۱۱ ام شروع می‌شود و در ۲۸ ام ادامه دارد. این به معنای آن است که تاریخ ۴ام تا ۸ ام ژوئن به‌عنوان تاریخ‌هایی که به‌احتمال‌زیاد برای کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در نظر گرفته‌شده است خالی است.
این کنفرانس برای بسیاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و انتظار می‌رود که این کمپانی در تاریخ یادشده به رونمایی از سیستم‌عامل iOS 12 و جدیدترین نسخه‌های سیستم‌عامل‌های مربوط به ساعت و تلویزیون اپل بپردازد. همچنین احتمال ان نیز وجود دارد که نسخه جدیدی از اپل ایپد پرو برای مخاطبان رونمایی شود. این تبلت جدید که به‌احتمال‌قوی از دوربین TrueDepth، فیس آی دی و صفحه‌نمایش بدون لبه بهره‌مند‌است از فناوری به‌کاررفته در صفحه‌نمایش آیفون X نیز استفاده خواهد کرد.
بااین‌وجود کنفرانس یادشده برای شرکت‌کنندگان چندان ارزان نیست و بلیت‌های آن به قیمت ۱۵۹۹ دلار فروخته می‌شود. بااین‌حال تقاضا برای این بلیت به حدی زیاد است که فروش آن‌ها به‌صورت لاتاری و بخت‌آزمایی انجام می‌شود. لازم به ذکر است که سال گذشته این کنفرانس میزبان ۵۰۰۰ توسعه‌دهنده و ۱۰۰۰ مهندس بود که نشانه‌ای از اهمیت بسیار زیاد مراسم یادشده در دنیای فناوری امروز است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا