اخبار

گزارش کامل موبایلستان از رونمایی گلکسی اس ۹ (بخش اول)

 
رونمایی گلکسی اس ۹
در این گزارش چند بخشی می‌توانید رونمایی از گلکسی اس ۹ را با جزئیات فراوان و تصاویر متعدد مشاهده کرده و ببیند که سامسونگ عملا چگونه پرچم‌دار خود را به جهانیان معرفی کرد.
سالن برگزاری مراسم رونمایی لبریز جمعیت است و بیش از ۵ هزار نفر به سراغ دیدن این مراسم ویژه آمده‌اند.
رونمایی گلکسی اس ۹
سامسونگ با استفاده از کارت‌هایی که به اصحاب رسانه و شرکت‌کنندگان در این رخداد ارائه کرده است، قصد دارد تا با کمک واقعیت افزوده به رونمایی از تلفن همراه جدید خود دست بزند که این امر بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.
دی جی که به‌عنوان مدیر ارشد سامسونگ پس از پخش یک ویدیو درباره اینکه انسان قادر به انجام کارهایی که دیگران می‌گویند نمی‌تواند بکند است، وارد صحنه می‌شود تا مراسم را با ارائه نخستین بخش از اطلاعات آغاز کند.
رونمایی گلکسی اس ۹
برخلاف تصور، که کار را با صحبت درباره تلفن همراه و رونمایی گلکسی اس ۹ شروع نمی‌کند بلکه با سخن گفتن درباره  دنیای رو به رشد فناوری و مواردی مانند واقعت مجازی و واقعیت افزوده و هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء محیط را برای دریافت فناوری مدرن و جدیدی آماده می‌سازد.
رونمایی گلکسی اس ۹
که به نکته جالبی اشاره می‌کند و می‌گوید که بسیاری از افراد معتقدند که فناوری انسان‌ها را تغییر خواهد داد در حالی که این انسان‌ها هستند که فناوری را شکل داده و آن را به نحوی تنظیم می‌کنند که آینده را تغییر بدهد. او می‌گوید که این دیدگاه سامسونگ است و این شرکت برای انسان‌ها ارزش زیادی قائل است.
رونمایی گلکسی اس ۹
این فناوری‌ها توسط سامسونگ در مراسمی مورد اشاره قرار می‌گیرند که شاید هیچ‌یک از آن‌ها در نتیجه خروجی مراسم جایی نداشته باشند. با این حال آماده‌سازی سال و ایجاد هیجان توسط دی جی که به‌خوبی انجام شده است و انگار همه بیشتر از قبل منتظر رونمایی از گلکسی اس ۹ هستند. با این وجود به نظر می‌رسد که باید چند دقیقه دیگر را هم در انتظار رسیدن به موضوع اصلی یعنی رونمایی گلکسی اس ۹ سپری کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا