اخبار

گوشی‌های جدید لنوو را می توانید همانند ساعت بر روی مچ دست خود ببندید

پیتر هورتنسیس، مدیر ارشد فناوری کمپانی لنوو، امروز در کنفرانس خبری این شرکت در شهر سان فرانسیسکو از نمایشگر تاشوی جدیدی پرده برداشت که می توان آن را همانند ساعت های قدیمی بر روی مچ دست بست.
در این مراسم، خانم Meghan McCarthy که یکی از فیلم نامه نویسان مشهور جهان به شمار می رود در میان حضار از صندلی خود بلند شد و در حالی که این گوشی بر روی دست وی بسته شده بود، آن را در معرض دید علاقه مندان قرار داد.
با این محصول دیگر لازم نیست تا گوشی های هوشمند خود را پس از استفاده در جیبتان بگذارید و در عوض، می توانید به لطف نمایشگرهای انعطاف پذیر و طراحی خاص، آن را دور دست خود قرار دهید.
وی علاوه بر این ساعت، یک تبلت جدید را نیز در دست داشت و به طور کاملاً واقعی و به دور از هر گونه کلکی، آن را از وسط تا کرد و از آن همانند یک اسمارت فون برای برقراری تماس استفاده کرد.
مسئولین لنوو در این مراسم به حضار عنوان کردند که از این تکنولوژی نه تنها می توان در نمایشگرها استفاده کرد، بلکه می توان در تولید سخت افزارهایی همچون مادربوردها و یا باتری ها نیز استفاده کرد.
لنوو در این مراسم، هیچ اشاره ای به زمان عرضه این دستگاه ها نکرد. اما مدیر ارشد فناوری این شرکت اعلام کرد که قطعاً از قیمتی به مراتب بالاتر از گوشی های رایج در بازار برخوردار خواهد بود.
این رونمایی در حالی انجام شد که شرکت سامسونگ نیز چند روز قبل از تصمیم خود برای عرضه اسمارت فون های تاشو خبر داده بود که سال ۲۰۱۷ را زمان عرضه احتمالی آن عنوان کرده بود.
 

لنوو
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا