اخبار

گوشی بدون لبه شارپ به زودی رونمای خواهد شد

شارپ تصمیم گرفته که گوشی هوشمند جدید و بدون لبه و حاشیه را در چین رسما رونمایی کند. از آنجا که فاکسکان مدتی قبل این کمپانی را خریداری کرده است، معرفی گوشی‌های هوشمند جدید این کمپانی در چین چندان تعجب‌آور نیست. شارپ از قبل تأیید کرده است که گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه در آینده‌ای نزدیک به چین خواهند آمد.
هر دو گوشی FS8010 و FS8016 در بنچمارک های مختلف دیده شده اند. انتظار می‌رود گوشی هوشمند FS8010 شارپ به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام مجهز شود. این دستگاه همچنین از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اندروید ۷.۱.۱ نوقا اشاره کرد که البته مطمئنا رابط کاربری انحصاری شارپ روی این سیستم‌عامل اعمال خواهد شد. حال به نظر می‌رسد گوشی FS8016 شارپ قدرتمند‌تر از مدل قبلی باشد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۲۰۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود.
حال آن که از ابعاد این گوشی اطلاعات کاملی در دسترس نیست به علاوه گوشی FS8016 از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۶۰ بهره خواهد برد و باید توجه داشته باشیم که امروزه این تراشه یک پردازنده‌ی میان‌رده محسوب می‌شود. حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی این دستگاه به ترتیب ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این محصول نیز به‌طور پیش‌فرض به همراه سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا و رابط کاربری انحصاری شارپ به بازار عرضه خواهد شد.
انتظار داریم این دو محصول با قیمت مناسبی در دسترس کاربران قرار بگیرند. علاوه بر این بد نیست اشاره کنیم در اوایل ماه جاری اطلاعاتی از گوشی هوشمند جدید کمپانی شارپ با نمایشگر بدون لبه و حاشیه فاش شد که البته برخی منابع اعلام کرده‌اند شاید این محصول فقط یک طرح اولیه باشد. درهرحال شارپ از جمله شرکت‌هایی است که قبلا چندین دستگاه بسیار جذاب را تولید و روانه‌ی بازار کرده است که از جمله این محصولات می‌توان به گوشی‌های هوشمند آکواس کریستال و آکواس کریستال ۲ و نیز آکواس Xx اشاره کرد.
آیا شارپ نیز به رقابت در دنیای گوشی های هوشمند رسیده است؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا