اخبار

گوشی جدید زد تی ای اولین گوشی با دو بریدگی روی صفحه نمایش

گوشی جدید زد تی ای اولین گوشی خواهد بود که روی صفحه نمایش خود دو بریدگی دارد. این گوشی زد تی ای آیس برگ نامیده می شود و از یک فریم شیشه ای برای اتصال دو قاب جلویی و پشتی بهره خواهد برد.
گوشی جدید زد تی ای یکی از نامزد های کسب عنوان در مسابقات iF 2018، یکی از مسابقات زیبایی شناسی و طراحی گوشی های هوشمند است. زد تی ای آیس یرگ یکی از متفاوت ترین طراحی های حال حاضر را ارائه کرده.
زد تی ای سعی کرده تا همراه با یک نمایشگر تمام صفحه بتواند تقارن زیبایی را حفظ کند. این شرکت حتی اسپیکر گوشی را نیز به یکی از قسمت‌های ناچ نمایشگر منتقل کرده است.
این که چرا نام گوشی آیس برگ گذاشته شده، بیشتر به دلیل سبک فریم شیشه ای آن است که حس تکه یخ را به کاربر می دهد. نکته مثبت اینجاست که Iceberg از استاندارد Qi نیز بهره می برد، یعنی به صورت بی سیم شارژ خواهد شد. iF دیزاین برای معرفی این گوشی چنین می‌نویسد:

زد تی ای آیس برگ از یک تکنیک اتصال شیشه‌ای یکپارچه استفاده کرده است تا دو شیشه‌ی پشت و روی گوشی را به یکدیگر متصل کرده و تکه‌ای از یک یخ را بسازد. چهار طرف گوشی شفاف هستند که کاملا نشانگر جنس شیشه به کار رفته در فریم گوشی است. استفاده از این ماده باعث زیبایی و اسرار آمیز بودن گوشی شده است.

توسعه این محصول ۱۳ الی ۲۴ ماه زمان برده که زمان بسیار زیادی به تظر می رسد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا