اخبار

گوشی خوش قیمت Umi Max رونمایی شد

کمپانی Umi امروز به طور رسمی از جدیدترین اسمارت فون خود موسوم به Umi Max پرده برداشت.
 
اسمارت فونی تمام فلزی که از نمایشگر ۵٫۵ اینچی با قابلیت Sharp Sunlight بهره می برد. قابلیتی که با تنظیم خودکار کنتراست در مقایس پیکسل، امکان مشاهده اطلاعات موجود در نمایشگر را به بهترین شکل ممکن فراهم می کند.
 
در سمت راست و کناری گوشی، دکمه های پاور و تنظیم صدا تعبیه شده اند و در قسمت پشتی نیز سنسور اثر انگشت را مشاهده می کنید به گفته این شرکت، قادر است بین ۰٫۱ الی ۰٫۳ ثانیه، انکشت کاربر را اسکن کند.
 
در قسمت پایینی نمایشگر، دکمه خازنی هوم تحت عنوان Breathing Light تعبیه شد است که با چراغ های LED رنگی، برای نمایش انواع مختلف نوتیفیکیشن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
در خصوص سایر مشخصه های فنی این گوشی نیز باید گفت که بار پردازشی این گوشی را چیپست هشت هسته ای هلیو P10 به همراه رم ۳ گیگابایتی به دوش خواهند کشید. گفته می شود که این پردازنده از تکنولوژی Tri-Cluster بهره خواهد برد؛ یعنی این که هسته های پردازشی در سه شاخه تقسیم خواهند شد و که هر کدام برای پردازش با سرعت کلاکی خاص مورد استفاده قرار خواهند گرفت و بدین ترتیب، مصرف انرژی به بهترین شکل مدیریت خواهد شد و عملکرد کلی گوشی نیز تحت الشعاع پردازش، قرار نخواهد گرفت.
 
حافظه داخلی این گوشی نیز از نوع تراشه فوق سریع MMc 5.1 شانزده گیگابایتی است که البته این فضای ذخیره سازی، از طریق کار حافظه میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقاست. پورت مورد استفاده در قسمت پایینی گوشی نیز از نوع USB مدل C است.
 
همچنین، مهندسان UMI از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که توسط شرکت سونی و به صورت فوق فشرده طراحی شده است، استفاده کرده اند و به نظر می رسد که از قابلیت نگهداری شارژ بالایی برخودار باشد.
 
برای دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی کمپانی پاناسونیگ استفاده شده و اپلیکییشن دوربین این گوشی نیز به گونه ای طراحی شده است که ظرف ۰٫۵ ثانیه اجرا و در ۰٫۳ ثانیه نیز، فوکوس خواهد کرد. از طرفی، فلش LED دوآل تون نیز در قسمت پشتی گوشی تعبیه شده است که می تواند نور کافی را برا ثبت تصویر در موقعیت ها کم نور فراهم کند. در قسمت جلویی گوشی نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی تعبیه شده است.
 
این گوشی در رنگ های خاکستری و طلایی و با قیمت ۱۳۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد و پیش فروش آن نیز از امرزآعاز شده و تا ۳۱ آگوست ادامه خواهد داشت. گفتنی است پس از پایان مهلت پیش فروش، این گوشی با قیمت ۱۷۹٫۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.
 

Max
Max
Max
Max
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا