اخبار

گوشی سامسونگ گلکسی A9 نسخه ۲۰۱۷ در حال تولید است

اگر به یاد داشته باشید، اواخر ماه میلادی گذشته بود که خبرهایی مبنی بر احتمال تولید گوشی های گلکسی A3 نسخه ۲۰۱۷، گلکسی A5 نسخه ۲۰۱۷ و همچنین گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۷ در رسانه های خبری انتشار یافت. حالا بر اساس موارد منتشر شده از سوی منابع موثق، شرکت کره ای در حال کار کردن بر روی گوشی هوشمندی جدیدی است که احتمالا با نام سامسونگ گلکسی A9 نسخه ۲۰۱۷ وارد بازار شود. 
این اطلاعات جدید از سوی یکی از صفحات شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده و در آن آمده است کخ گوشی سامسونگ گلکسی A9 نسخه ۲۰۱۷ در حال طراحی و تولید بوده و هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی آن به بیرون درز نکرده است. تنها موردی که به آن اشاره شده ، نام مدل SM-A9200 این گوشی جدید است.
از طرفی شاید بهتر باشد به این نکته نیز اشاره کنیم که شرکت سامسونگ قبلا گوشی های هوشمندی گلکسی A9 نسخه ۲۰۱۶ و همچنین گلکسی ای ۹ پرو نسخه ۲۰۱۶ را طی سال جاری معرفی کرده بود. به احتمال بسیار زیاد گلکسی A9 نسخه ۲۰۱۷ نیز همانند دو مدل دیگر از یک نمایشگر با ابعاد شش اینچ برخوردار باشد. دو نسخه معرفی شده دارای صفحه نمایشی از نوع سوپر امولد با دقت فول اچ دی هستند و بر روی آن نیز یک شیشه محافظ از نوع ۲٫۵D قرار گرفته است. نسخه معمولی باتری ۴۰۰۰ و نسخه پرو باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. هر دو گوشی به تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام مجهز هستند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا