اخبار

گوشی هوشمند زنفون ۳ دلوکس با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۳ عرضه می‌شود

شرکت ایسوس به‌تازگی از نسل سوم سری گوشی‌های هوشمند زنفون رونمایی کرد، یکی از مدل‌های این سری زنفون ۳ دلوکس است که قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ تامین می‌شود، اما گزارش‌های جدید منتشر شده خبر از حضور گوشی هوشمند زنفون ۳ دلوکس با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ می‌دهد.
همانطور که می‌دانید پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ قرار است که در فبلت آینده سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۶ یا نوت ۷ وجود داشته باشد. این چیپست دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای Kryo که سرعت آن نیز ۳ گیگاهرتز خواهد بود. البته هردو چیپست فوق از ۸ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کنند.
اکنون باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده قرار بر این است که نسخه اسنپدراگون ۸۲۳ گوشی هوشمند زنفون ۳ دلوکس روانه بازار شود، البته تعداد نسخه‌های این دستگاه محدود خواهند بود و ابتدا در بازار فیلیپین و هند عرضه خواهد شد. اندازه صفحه‌نمایش این دستگاه ۵٫۷ اینچ Super AMOLED با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم پیکسل ۳۸۶ppi است، این دستگاه با رم ۶ گیگابایتی LPDDR4 و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا تا سقف ۱۲۸ گیگابایت پا به بازار می‌گذارد.
اگرچه این خبر هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده اما مشخصات سخت‌افزاری آن در دهکده مجازی منتشر شده است. دوربین اصلی این دستگاه ۲۳ مگاپیکسل با OIS و EIS PDAF and و HDR است، دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل بوده و برای مکالمه تصویری و همچنین عکاسی سلفی مناسب است. دستگاه فوق به سنسور اثر انگشت مجهز است و باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بوده که به لطف تکنولوژی شارژ سریع (Quick Charge 3.0) با سرعت زیادی شارژ می‌شود. سیستم عامل نسخه جدید زنفون دلوکس اندروید ۶٫۰ مارشمالو از پیش نصب شده با رابط کاربری Zen 3.0 UI بوده که زیبایی را به اوج خود رسانده است.
نسخه اسنپدراگون ۸۲۳ زنفون ۳ دلوکس در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد. قسمت این دستگاه ۴۹۹ دلار خواهد بود و انتظار می‌رود که استقبال فراوانی از آن شود. به هر حال این احتمال وجود دارد که ایسوس آن را به بازار جهانی عرضه کند.
منبع:phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا