اخبار

گوگل اپلیکیشن YouTube Music را برای اندروید و آیفون عرضه کرد

گوگل ساعاتی پیش رسمی از عضو جدید خانواده یوتیوب با نام YouTube Music که به نوعی نسخه اختصاصی موزیک اپلیکیشن یوتیوب است رونمایی کرد. YouTube Music در راستای ایجاد درآمد بیشتر از سرویس مادر و در ادامه پروژه یوتیوب رِد پایه‌گذاری شده است.
یوتیوب موزیک تفاوت فاحشی با نمونه “YouTube Music Key” که اوایل امسال توسط گوگل معرفی گردید داشته و همان‌طور که از نامش برمی‌آید، اپلیکیشنی تخصصی برای افرادی است که به دنبال محتوای موزیک محور در یوتیوب می‌گردند. در این برنامه شما به صورت استاندارد و طبقه بندی شده نسبت به نسخه اصلی اپلیکیشن یوتیوب می‌توانید به موزیک ویدئوهای بارگذاری شده در سرویس مادر دسترسی داشته باشید.
البته افرادی که اکانت Google Music را پیش‌تر تهیه کرده‌اند، می‌توانند با همان نام کاربری از این سرویس نیز استفاده نمایند. یوتیوب رد پروژه‌ای ایست که گوگل چندی پیش با هدف افزایش درآمد خود از سرویس یوتیوب آن راه‌اندازی کرد به طوری که کاربران می‌توانند با پرداخت حق اشتراک ماهانه از قسمت‌های ویژه یوتیوب بدون تماشای تبلیغات استفاده نمایند.
YouTube Music
قابلیت پخش صوت همراه با تصویر و یا صوت تنها را به شما می‌دهد، این در حالی است که امکان اجرا ادامه قطعه بر روی هر دستگاه پشتیبانی‌کننده از این برنامه امکان‌پذیر می‌باشد. لازم به ذکر است با دانلود یوتیوب موزیک، می‌توانید به مدت ۱۴ روز از سرویس YouTube Red به طور رایگان استفاده کنید. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید بسته به نوع گجت خود، نمونه متناسب اپلیکیشن YouTube Music را دریافت نمایید.
 
اندروید
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.youtube.music
آی او اس
https://itunes.apple.com/us/app/youtube-music/id1017492454?ls=1&mt=8
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا