اخبار

گوگل در ساخت گوشی های جدید نوکیا مشارکت می کند.

نوکیا
دیروز نوکیا به صورت رسما تلام کرد که کلید ساخت گوشی های خود را به HMD خواهد داد،این شرکت در حال ساخت گوشی ها و تبلت های اندرویدی است.در این متن شرکت هایی را بررسی می کنیم که میخواهند تغییرات عظیمی در نوکیا به وجود آورند.
برای این که شما را نا امید نکنیم،به این مطلب اشاره میکنیم که گوگل سرمایه گذاری عظیمی در این شرکت خواهد کرد.یکی از دلایل خوشحالی این همکاری این است که گوگل در مدل های جدید خود از جمله پیکسل همه دنیا را به تولید گوشی های جدید هوشمند حرفه ای امیدوار کرده است.
شرکت HMD اعلام کرده است که:ما به صورت کاملا مشخص با این شرکت متحد شده ایم.برند نوکیا به دلیل سادگی،راحتی در استفاده ،اعتماد و کیفیت شناخته شده بوده و هست.این عناصری هستند که ما در هم می آمیزیم تا یک محصول استثنایی را فراهم آوریم.
خب،حال چه انتظاری از این همکاری و نوکیای خودمان داریم؟سادگی،راحتی استفاده به ما این پیام را می دهد که یک گوشی میانه قیمت اندروید را خواهیم داشت.همینطور خوشبختانه یک نوکیا ویندوزی شده پشت سر ماست.
ترکیبی از نوکیای جدید و حضور اپلیکیشن های اندرویدی با قابلیت های نوکیایی بسیار جالب خواهد بود.باید انتظار این را داشته باشیم که این شرکت بتواند به عصر طلایی خود بازگردد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا