اخبار

گوگل پرداخت پول به اعضای فهرست تماس تلفن همراه را بدون ایمیل ممکن کرد

گوگل قابلیت تازه ای را به خدمات کیف پول الکترونیک خود موسوم به Google Wallet افزوده که به کاربران امکان می دهد بدون وارد کردن آدرس ایمیل برای اعضای فهرست تماس خود پول بفرستند.

برای این کار کاربران باید نسخه جدید برنامه همراه Google Wallet را نصب کنند و آنگاه به راحتی برای افراد موردنظر در فهرست تماسشان پول بفرستند. لذا برای تبادل مالی از طریق Google Wallet تنها به آدرس ایمیل نیاز خواهد بود.البته این خدمات تنها به کاربران آمریکایی خدمات  ارائه می شود.

فرایند این کار بسیار ساده است و به این منظور با استفاده از کارت اعتباری برای شماره تلفن همراه فرد مورد نظر پول ارسال می شود. پس از این کار پیامکی برای گیرنده پول ارسال می شود و به وی در مورد ارسال پول اطلاع رسانی می شود. فرد گیرنده بعد از دریافت پیامک بر روی لینک موجود در آن کلیک می کند تا یک صفحه وب باز شود. برای انتقال پول به حساب کارت اعتباری گیرنده وی باید شماره کارت اعتباری خود را در صفحه وب باز شده وارد نماید و مدت کوتاهی صبر کند.

تا پیش ازاین برای پیشبرد این فرایند وارد کردن آدرس ایمیل ضروری بود، اما دیگر نیازی به این کار نیست. البته ممکن است تکمیل این فرایند چند دقیقه ای به طول بینجامد. Google Wallet که رقیبی برای اپل پی محسوب می شود ابتدا در قالب یک ابزار پرداخت پول موبایلی آغاز به کار کرد، اما به سرعت به ابزاری برای انتقال پول هم مبدل شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا