اخبار

یوبی‌سافت از کنسول نینتندو NX پشتیبانی خواهد کرد

بدون شک کمپانی یوبی‌سافت در سال‌های اخیر نشان داده است که همواره از فناوری‌ها و پلتفرم‌های جدید در صنعت بازی‌سازی، استقبال کرده است. کنسول نینتندو NX نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. مدیر کمپانی یوبی‌سافت در جریان مصاحبه‌ای که انجام داده است از کمپانی نینتندو به عنوان یکی از بزرگترین شرکای خود یاد کرده است.
کمپانی یوبی‌سافت در سال ۱۹۹۸(۱۳۷۷) با عرضه بازی All Star Tennis ’۹۹ برای کنسول نینتندو ۶۴، همکاری خود را با کمپانی نینتندو آغاز کرد. این کمپانی در طول این سالها بیش از ۹۰ عنوان برای کنسول‌های نینتندو عرضه کرده است. ایو گیلموت، مدیر کمپانی یوبی‌سافت، در جریان مصاحبه‌ای که با وب‌سایت Game Informer داشته است، در رابطه با همکاری با کمپانی نینتندو اینطور گفته است:

ما بدون شک از کمپانی نینتندو حمایت خواهیم کرد، نینتندو یکی از بزرگترین شریک‌های ما در سطح جهانی است.

همچنین گیلموت در رابطه با اتفاقاتی که برای کنسول Wii U رخ داد نیز اینطور توضیح داد:

ما انتظار داشتیم این کنسول فروش بسیار سریع‌تری داشته باشد اما اینطور نشد و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که برای چند پلتفرم برنامه ریزی کنیم. به کمک این کنسول ما توانستیم بازی Rayman 2D را مجددا عرضه کنیم. که از نظر ما عرضه این بازی یک موفقیت برای کمپانی نینتندو و طرفداران این مجموعه محسوب می‌شد. اگرچه قرار بود این بازی به صورت انحصاری برای کنسول Wii U عرضه شود، اما زمانی که احساس کردیم فروش این کنسول کمتر از مقداری است که ما انتظار داشتیم، تصمیم گرفتیم که این بازی را برای چند پلتفرم عرضه کنیم. با تمامی این اتفاقات کنسول Wii U با توجه به بازی‌هایی که برای آن عرضه شد یکی از موفق‌ترین کنسول‌های نینتندو محسوب می‌شود و کمپانی یوبی سافت نیز موفق شد تعداد زیادی از بازی Just Dance را بر روی این کنسول به فروش برساند.

کنسول نینتندو NX در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد و تنها عنوانی که تا این لحظه از سوی یوبی‌سافت برای این کنسول تایید شده، بازی Just Dance 2017 است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا