اخبار

یکی از ویژگی‌های پرطرفدار ویندوز ۱۱ به ویندوز ۱۰ می‌آید

زمانی که شرکت مایکروسافت (Microsoft) ویندوز ۱۱ را معرفی نمود، اعلام کرد که حداقل تا پایان سال ۲۰۲۵ به پشتیبانی از ویندوز ۱۰ خواهد پرداخت. به همین منظور، در سالیان اخیر شاهد عرضه بروزرسانی‌های مختلفی برای ویندوز ۱۰ بوده‌ایم و برخی از بهترین ویژگی‌های ویندوز ۱۱ نیز به این ویندوز آورده شده‌اند. حال در جدیدترین بروزرسانی، یکی از پرطرفدار‌ترین ویژگی‌های ویندوز ۱۱ به ویندوز ۱۰ آمده است که بسیاری از طرفداران خواستار آن بوده‌اند. با ما در ادامه همراه باشید.

این ویژگی، نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ی برنامه‌ی Windows Media Player است که جایگزین برنامه‌ی Groove Music خواهد شد و ظاهر و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران جدید خواهد گذاشت.

البته لازم به ذکر است که مدیا پلیر ویندوز ۱۰ قرار نیست ۱۰۰ درصد شبیه به نسخه‌ی ویندوز ۱۱ باشد؛ اما بسیاری از ویژگی‌های کاربردی و به کار رفته در ظاهر این برنامه را خواهد داشت. به عنوان مثال، این برنامه از طراحی Windows Fluent بهره خواهد برد و همچنین ویژگی Dark Mode را خواهد داشت.

برای دریافت این برنامه، ابتدا باید در Windows Insider program ثبت نام کنید. سپس باید نسخه‌ی پیشنمایش را دانلود نمایید و ویندوز به طور خودکار آن را با برنامه Groove Music جایگزین خواهد کرد. لازم به ذکر است که برای اجرای این برنامه باید نسخه‌ی ویندوز ۱۰ Build 19042  را داشته باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا