اخبار

یک آپدیت برای کامپیوتر قدیمی و ۳۰ ساله اپل منتشر شد!

اگر شما یکی از استفاده کنندگان Apple 2 هستید یک خبر خوش برایتان داریم! این دستگاه یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرده است. Apple II در سال ۱۹۷۷ عرضه شد و در دو دهه توانست ۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.
موفقیت Apple II اپل را که یک شرکت سرگرمی الکترونیکی بود، به یکی از قطب‌های فناوری تبدیل کرد. تولید این خانواده در سال ۱۹۹۳ متوقف شد و به این ترتیب یکی از انقلابی‌های صنعت آی‌تی به تاریخ پیوست.
به تازگی John Brooks که یک برنامه نویس است به مناسبت گرامی‌داشت یکی از موفق‌ترین نسخه‌های Apple II به نام Apple IIGS که در ۱۵ سپتامبر ۱۹۸۶ عرضه شد؛ یک به‌روزرسانی را برای این دستگاه عرضه کرد. او توانست سیستم عامل ProDOS را برای Apple II عرضه کند.
این نسخه که ProDOS 2.4 Brooks’ version شناخته می‌شود، ویژگی‌های جدیدی را برای این کامپیوتر به ارمغان می‌آورد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به یک فایل منیجر و یک ابزار جهت فشرده سازی فایل‌ها اشاره کرد. هم‌چنین تعدادی برنامه جدید برای استفاده بهتر از ابزارهای مدرن USB و استفاده بهتر از اینترنت سرور در این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند.
اگر واقعا یکی از دارندگان Apple II هستید، می‌توانید لیست ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی را در این وب‌سایت مشاهده کنید و یا آن را مستقیما دریافت نمایید!

 
منبع Popularmechanics
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا