اخبار

نسخه بتای جدید برای لانچر ویژه مایکروسافت برای اندروید

نسخه بتای جدید برای لانچر ویژه مایکروسافت برای اندروید

لانچر Arrow

شرکت مایکروسافت در جند ماه اخیر تمرکز کاری خود بر روی لانچر Arrow را بیشتر کرده است. در حدود ۵ سال قبل، بخش گاراژ (Garage) این کمپانی نسخه ۳٫۰ این لانچر را برای بتا تسترها ارائه کرد و هم‌اکنون بعد از گذشت ۵ سال این لانچر آماده ارائه به همگان شده است. هم‌اکنون می‌توان به نسخه ۳٫۱ این لانچر که هنوز هم به حالت بتا هست دسترسی پیدا کرد.

یکی از تغییران این نسخه جدید پشتیبانی از تبلت‌ها است. علاوه بر این تغییرات دیگری نیز شامل این نسخه از لانچر Arrow شده است که فهرست آن شامل موارد زیر است:

  • پشتیبانی از تبلت و حالت لنداسکیپ بر روی تبلت‌ها،
  • توانایی انتخاب موارد برای تهیه نسخه پشتیبان و همچنین بازگرداندن آن‌ها
  • پشتیبانی از پیام‌های بیشتر نرم‌افزارهای IM بر روی صفحه Recent،
  • رفع باگ‌ها

در میان این تغییرات، پشتیبانی از نرم‌افزارهای بیشتر IM را می‌توان برای افرادی که از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند بسیار مناسب و مفید دانست زیرا مشاهده هم‌زمان چندین برنامه برای خواندن و پاسخ دادن به پیام‌های آن‌ها برای کاربران کار چندان آسانی نیست. اگر مایکروسافت با همین سرعت به توسعه نرم‌افزارهای اندرویدی ادامه دهد، عموم افراد می‌تواند تنها در چند روز این به‌روزرسانی جدید را بر روی دستگاه خود دریافت کنند. اگر شما از آن دسته کاربران هستید که درباره این لانچر بسیار کنجکاوید می‌توانید از طریق گوگل پلی استور نسخه بتای آن را دریافت کنید.

شایان‌ذکر است که بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوزفون از این رویکرد مایکروسافت خشمگین هستند و معتقدند که این شرکت باید به‌جای ساخت برنامه برای سایر سیستم عامل‌ها، ابتدا به وضعیت سیستم عامل بومی خود رسیدگی کند. البته با توجه به وضعیت نابسامان ویندوزفون می‌توان به کاربرانی که برای خرید دستگاه‌های مجهز به این سیستم عالم هزینه کرده‌اند حق داد که از دست مایکروسافت عصبانی باشند ولی مسئولان این شرکت ثابت کردند که به این نقدها نوجه ندارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا