اخبار

اطلاعاتی در خصوص باتری و زمان معرفی سامسونگ Gear S4 فاش شد

Gear S4 نام ساعت هوشمند جدیدی است که انتظار می‌رود سامسونگ به زودی معرفی کند. امروز اخباری در خصوص باتری و زمان معرفی این محصول منتشر شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
خبری منتشر شده که علاقه‌مندان ساعت‌های هوشمند با شنیدن آن خوشحال خواهند شد. سامسونگ قصد دارد به زودی ساعت هوشمند جدید خود را با نام Gear S4 روانه بازار کند. البته گفته می‌شود که ممکن است این محصول Galaxy Watch نیز نامیده شود. حال اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و باتری این محصول منتشر شده است. این اطلاعات از سوی واحد توسعه PLP سامسونگ منتشر شده‌اند که مخفف Panel Level Package است.

مطالب مرتبط:

بر اساس آنچه که گفته می‌شود، سامسونگ در این محصول توانسته با استفاده از تکنولوژی ساخت جدید، اجزای داخلی دستگاه را فشرده‌تر سازد و در نتیجه، محصول نهایی کوچک‌تر شود. در این محصول شاهد برخی سنسور‌ها و چیپست‌های ارتباطی هستیم. درست همانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند مدرن.
سامسونگ Gear S3
PLP باعث می‌شود که این محصول از نظر قیمت تمام شده نیز ارزان‌تر شود و همچنین در صورت استفاده از یک روش جدید، ‌امکان کاهش ضخامت دستگاه نیز وجود دارد. به همین دلیل سامسونگ تلاش می‌کند تا مهندسینش بتوانند به این تکنولوژی دست یابند و فناوری مذکور را در Gear S4 به کار گیرند. سامسونگ میزان فروش این محصول را با فروتنی بیشتری پیش‌ بینی می‌کند و همچنین انتظار می‌رود که این محصول بتواند تاییدی بر تکنولوژی PLP باشد و از طریق خرده فروشی‌ها توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.
گفته می‌شود که گیر S4 در دو نسخه عرضه می‌شود که از نظر سایز با یکدیگر متفاوت هستند. درست همانند اپل واچ. حساب کاربردی Ice Universe امروز اطلاعاتی در خصوص باتری این محصول منتشر کرده است. بر اساس آخرین پست این حساب کاربردی در وب‌سایت چینی Weibo، گلکسی Gear S4 از یک باتری ۴۷۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. اگر این خبر درست باشد، سامسونگ در ساعت هوشمند جدیدش ارتقا چشمگیری را نسبت به نسخه‌های قبلی این محصول اعمال کرده است. زیرا گلکسی Gear S3 و گلکسی Gear sport به ترتیب دارای ۳۸۰ و ۳۰۰ میلی آمپر ساعت توان باتری بودند.
سامسونگ Gear S4
گلکسی Gear S3 و گلکسی Gear sport با یک بار شارژ می‌توانستند تا دو روز دوام بیاورند. با این اوصاف انتظار می‌رود گلکسی Gear S4 در خصوص طول عمر باتری عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که این ساعت جدید سخت افزار قدرتمندتری دارد و در نتیجه همین سخت افزار باعث افزایش مصرف باتری دستگاه می‌شود. اما در کل برای اعلام نتیجه نهایی در خصوص طول عمر باتری آن باید تا زمان معرفی رسمی و بررسی‌های اولیه منتظر ماند.
احتمال می‌رود که سامسونگ این ساعت هوشمند را در ماه آگوست (مرداد – شهریور) و همزمان با رویداد معرفی گلکسی نوت ۹ معرفی کند. همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، با سامسونگ Gear S4 تاحدودی آشنا شدیم. نظر شما در خصوص این ساعت هوشمند چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا