اخبار

لیست مشخصات اوپو Find X فاش شد

Find X پرچم‌دار امسال کمپانی چینی اوپو (Oppo) به حساب می‌آید. این محصول در طول چند روز آینده معرفی خواهد شد و حال لیست مشخصات آن فاش شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
فایند ایکس (Find X) به عنوان پرچم‌دار اوپو به زودی معرفی خواهد شد و امروز در یک توئیت، تمام مشخصات این تلفن هوشمند فاش شده است. بر اساس این مشخصات، محصول مذکور از نظر سخت افزاری بسیار شبیه به Vivo NEX است که طبیعی به نظر می‌رسد. زیرا این دو کمپانی بسیار نزدیک به یکدیگر هستند.

مطالب مرتبط:

بر اساس آنچه که در لیست مذکور نوشته شده، این تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود که بنابر شایعات پیشین به صورت خمیده و از نوع Super AMOLED است که توسط سامسونگ ساخته می‌شود. پردازش‌های Find X توسط پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ صورت خواهند گرفت که ۸ گیگابایت نیز حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و گفته می‌شود نسخه‌ای با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه خواهد شد. انرژی مورد نیاز این تلفن هوشمند قدرتمند را نیز یک باتری ۳۷۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.
اوپو Find X
در بخش پشتی Find X دوربین دوگانه قرار دارد که از سنسور‌های ۲۰ مگاپیکسلی با f/2.0 و ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.0 بهره می‌برد. دوربین سلفی این محصول نیز مجهز به سنسور ۲۵ مگاپیکسلی با f/2.0 است. فعلا نمی‌دانیم که اوپو پرچم‌دار جدیدش را کاملا بدون حاشیه طراحی می‌کند و دوربین سلفی آن را در زایده نمایشگر قرار می‌دهد یا اینکه در بخش بالایی صفحه نمایش، شاهد یک حاشیه خواهیم بود. ابعاد این تلفن هوشمند نیز فاش شده است و پرچم‌دار جدید اوپو ابعادی ۱۵۶.۷ در ۷۴.۲ میلی متری خواهد داشت.
تاکنون هیچ اطلاعاتی در خصوص طراحی این تلفن هوشمند منتشر نشده است و نمی‌دانیم که سنسور اثر انگشت آن در کجای دستگاه قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که اوپو پرچم‌دار جدیدش را در تاریخ ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) معرفی کند. نظر شما در خصوص این تلفن هوشمند قدرتمند چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا