اخبار تکنولوژی

گوشی CMF by Nothing Phone 1 بزودی معرفی می شود

اعتقاد بر این است که گوشی CMF By Nothing Phone 1 بزودی به عنوان اولین تلفن از زیر برند Nothing CMF به رهبری Carl Pei وارد بازار شود. این برند هنوز این نام را تأیید نکرده، اما قبل از آن، یک اطلاعات دهنده مشخصات و قیمت گوشی را فاش کرده که نشان می‌دهد این گوشی جدید Nothing Phone 2a خواهد بود.

گفته شده CMF By Nothing Phone 1 دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED و چیپست مدیاتک Dimensity 7200 است. افشاگر @realMlgmXyysd قیمت و مشخصات CMF by Nothing Phone 1 را در X لو داده است. سازنده ادعا می‌کند که در ماه جولای با قیمت ۲۴۹ تا ۲۷۹ دلار عرضه خواهد شد. گفته شده که دارای یک بدنه عقب پلاستیکی قابل تعویض است و ممکن بوده فاقد رابط Glyph نور LED باشد.

جزئیات سخت‌افزاری این گوشی نشان می‌دهد که می‌تواند نسخه‌ای از Nothing Phone 2a با برندی متفاوت با طراحی متفاوت باشد. CMF by Nothing Phone 1 دارای چیپ مدیاتک Dimensity 7200 در کنار ۸ گیگابایت رم LPDDR4X است و چیپ همان مدلی بوده که در Nothing Phone 2a قرار گرفت.

گفته شده این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. Phone 2a یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED کمی بزرگ دارد و این می‌تواند با سیستم عامل Nothing 2.6 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه شود. گفته می‌شود که این شرکت از CMF by Nothing Phone 1 در گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2 با پشتیبانی از کارت حافظه microSD رونمایی می‌کند. این گوشی می‌تواند دارای یک دوربین دوگانه عقب باشد که توسط یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هدایت می‌شود.

گوشی CMF by Nothing Phone 1 در نزدیکی

در سوی دیگر این مدل از حسگر سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است. مانند Phone 2a، گوشی CMF by Nothing Phone 1 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است. این می‌تواند گزینه های اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۳ را ارائه دهد. محصول بعدی ناتینگ دارای شماره مدل A015 است. با توجه به افشا، در رنگ مشکی، آبی، سبز و نارنجی عرضه می‌شود. ناگفته نماند محصول در رنگ نارنجی منحصر به بازار هند است.

در دیگر خبرها محصولات صوتی جدید ناتینگ اینجاست. این شرکت مستقر در لندن، سری هدفون ناتینگ Ear را در دو مدل استاندارد و و (a) در بازارهای جهانی معرفی کرد. مدل نخست یک پیشنهاد برتر است در حالی که دومی یک نسخه ارزان قیمت مقرون به صرفه درست مانند فون (۲a) که با فون (۲) متفاوت است.

با جدیدترین دستگاه‌های صوتی، ناتینگ استراتژی نام‌گذاری خود را با حذف اعداد تغییر نداده است. برای دانستن همه چیز در مورد Ear و Ear (a) در زیر بخوانید.

هدفون ناتینگ Ear و Ear (a) طراحی شفاف این شرکت را با ساقه و هدفون که دارای نوک گوش سیلیکونی است حفظ کرده است. نوع سفید در هر دو مدل ظاهری دو رنگ می‌دهد. هر دو دستگاه صوتی دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. Ear (a) دارای یک کیس ذخیره‌سازی کمی متفاوت به شکل مستطیل است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا