اخبار تکنولوژی

آشکار شدن تصویر گوشی ردمی Note 11R

اخیرا بود که ردمی گوشی Note 11 SE و ۱۱ Prime 5G را در هند معرفی کرد. دو مدل با مشخصات جذاب و قیمتی اقتصادی که نظر هر فردی را جلب می‌کرد. اکنون به نظر رسیده بزودی باید شاهد معرفی گوشی ردمی Note 11R باشیم.

به تازگی در وب سایت China Telecom تصویر گوشی جدیدی آشکار شد که به عنوان ردمی نوت ۱۱ ار شناخته می‌شود. Redmi Note 11R جدید با شماره مدل ۲۲۰۹۵RA98C در سایت China Telecom رویت شد. این شماره مدل پیشتر با مدل Redmi 11A مرتبط بود اما لیست تأیید کرد که متعلق به Note 11R است.

بر اساس این فهرست، Redmi Note 11R از صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی ناچ بهره برده و شبیه به پوکو M5 اخیرا است. همچنین دو حسگر دوربین در عقب داشته که منفصل از هم است و گویی روکش چرمی هم دارد. به نظر رسیده که شیائومی می‌خواهد این مدل را به عنوان گزینه ریبرند شده پوکو M5 عرضه دارد.

ردمی Note 11R یک محصول اقتصادی

آشکار شدن تصویر گوشی ردمی Note 11R

در عقب این گوشی دو حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین سلفی نیز از نوع ۵ مگاپیکسلی بوده و باتوجه به مشخصات گزینه رده بالایی نیست. علاوه بر این، دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت جانبی تجهیز شده و با سیستم عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر MIUI 13 که احتمالا از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند، به فروش خواهد رسید.

ردمی Note 11R در سه نسخه ذخیره‌سازی ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت لیست شده است. طبق اعلام China Telecom، این دستگاه ۱۲۹۹ یوان (۱۴۸۰۰ روپیه / ۱۸۲ دلار) قیمت خواهد داشت. با این حال برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند تا ردمی بزودی این محصول جدید را معرفی و عرضه دارد.

پیش بینی شده که ردمی در آینده نزدیک محصولات بیشتری به سبد تولیدات خود بیافزاید. این مدل جدید همانطور که گفته شد یک گزینه ریبرند شده بوده و احتمال دارد در آینده نزدیک مدل‌های دیگری به لیست اضافه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا