اخبار تکنولوژی

آشکار شدن جزئیاتی از گوشی تکنو Phantom V Yoga

تکنو پس از عرضه فانتوم وی فولد در نمایشگاه MWC 2023 از برنامه‌های خود برای پیشرفت به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو رونمایی کرد. با این حال، در این میان، ممکن است در آینده این برند نوظهور، گوشی‌های تاشو بیشتری ارائه دهد و یکی از آنها تکنو Phantom V Yoga خواهد بود.

ظاهراً در حال حاضر این دستگاه تحت توسعه بوده و بزودی برای تولید آماده می‌شود. دستگاه شباهت فاحشی به ویوو ایکس فلیپ داشته که اخیرا با مشخصات قابل توجه بازار رسید. حتی می‌توان آن را با گوشی هوآوی P50 Pocket شبیه دانست، با این تفاوت که ویژگی نوآورانه ممکن است در این مورد بسیار بزرگ باشد.

با مشخصات دیگری مانند سیستم عامل HIOS مبتنی بر اندروید ۱۳، “دوربین دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی” و ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، “تکنو Phantom V Yoga” ممکن است تصور یک رقیب سرسخت را برای گلکسی Z Flip 4 القا کند.

تکنو Phantom V Yoga بزودی معرفی می شود

تکنو Phantom V Yoga

به نظر رسیده دستگاه دارای نمایشگر اصلی FHD+ باشد و از پردازنده مدیاتک Dimensity 8050 بهره گیرد. البته با چنین مشخصه‌هایی چندان رقیب گلکسی زد فلیپ سامسونگ نیست. در اخباری مرتبط شرکت Tecno پیشتر گوشی تاشو جدید خود را موسوم به تکنو Phantom V Fold راهی بازار کرد. دستگاهی که متریال باکیفیتی داشته و از سخت افزاری قوی بهره می‌برد.

گوشی تکنو Phantom V Fold دارای نمایشگر داخلی ۷.۴ اینچی ۲K+با پنل LTPO AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. نمایشگر بیرونی ۶.۴ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پنل LTPO AMOLED خواهد بود.

در بخش پردازنده باید به چیپ هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 9000+ با گرافیک  Mali-G710 MC10 پرداخت. حافظه رم آن ۱۲ گیگابایتی LPDDR5X، حافظه داخلی UFS 3.1 با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت. دستگاه به سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر رابط کاربری HiOS 13 مجهز شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا