اخبار تکنولوژی

آشکار شدن جزئیات دوربین سری آیفون ۱۶ اپل

پس از عرضه جدیدترین سری آیفون ۱۵، شایعات و بروزرسانی‌هایی در مورد سری آیفون ۱۶ اپل و گوشی‌های هوشمند آینده این سری به طور مکرر شنیده می‌شود.

پیشتر با به‌روزرسانی‌های متعددی مواجه شده بودیم که به مشخصات دوربین مورد انتظار گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۶ اشاره می‌کردند و اکنون، به‌روزرسانی جدیدی از راه رسیده است که حتی بیشتر را نشان می‌دهد. این به‌روزرسانی از اسمارت پیکاچو، یک متخصص چینی در پلتفرم Weibo است و در پست Weibo اشاره شده که اپل یک پرچمدار تصویربرداری می‌سازد که می‌تواند تجربه عکاسی دوربین بهتری را هم برای ضبط تصویر و هم برای فیلم‌برداری ارائه دهد.

افشاگر سپس به ماژول دوربین متشکل از دوربین‌های اصلی و فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی به همراه لنز تله فوتو پریسکوپ با قابلیت زوم ۵ برابری اشاره می‌کند. همانطور که در مورد لنز دوربین سه گانه صحبت می‌شود، این می‌تواند در مورد مدل‌های پرو باشد. علاوه بر این، افشاگر خاطرنشان می‌کند که دیافراگم کل سری ارتقا یافته بوده و مهم‌ترین چیز لنز دوربین ارتقا یافته برای دوربین اصلی است.

سری آیفون ۱۶ اپل با دوربین بهتر

با توجه به زمان عرضه، گفته می‌شود که سری آیفون ۱۶ تقریباً در همان زمانی که هواوی قصد دارد دستگاه‌های سری Mate 70 خود را رونمایی کند، معرفی خواهد شد. همچنین اضافه شده است که در حال حاضر تعیین تاریخ دقیق دشوار است و هزینه‌های زنجیره تامین در حال افزایش است، که حاکی از افزایش احتمالی قیمت برای دستگاه‌های بعدی سری آیفون ۱۶ نیز است.

شرکت اپل یک شرکت فناوری چندملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم‌افزار، سخت‌افزار رایانه و ارائه خدمات برخط فعالیت می‌کند. این شرکت نخست با نام شرکت رایانه‌ای اپل در شهر کوپرتینو در درهٔ سیلیکون در ایالت کالیفرنیا تأسیس شد. آیفون یک گوشی هوشمند است که توسط شرکت اپل طراحی و توسعه یافته است. اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ توسط استیو جابز معرفی شد و از آن زمان به بعد این گوشی به یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شده است.

تاکنون چندین نسل از آیفون معرفی شده که نسل فعلی آن سری آیفون ۱۵ نام دارد و چهار مدل گوشی را دربرمی‌گیرد. اپل همیشه همیشه سعی داشته گوشی‌های جذابی ارائه دهد که در نوع خود برجسته است. اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا