اخبار تکنولوژی

آشکار شدن طراحی گوشی آیکیوNeo 7

شرکت iQOO به تازگی تیزرهایی منتشر می‌کند که موجب لو رفتن اطلاعات و طراحی گوشی آیکیوNeo 7 می‌شود. این اسمارتفون قرار است در ۲۰ اکتبر امسال معرفی شود و اکنون تصویر تیزری منتشر شده که طراحی دقیق دستگاه آشکار است.

تصویری که در آن شاهد گوشی هستیم با صفحه نمایش حفره‌دار که تخت بوده و حاشیه کمی دارد. در عقب نیز ماژول دوربین مربعی با دو حسگر و یک حسگر کوچک در زیر و فلاش LED پیدا است. طبق گزارش‌ها این گوشی قرار است در سه رنگ مشکی، آبی و نارنجی راهی بازار شود. این شرکت امروز تایید کرد که گوشی آیکیوNeo 7 به نمایشگر AMOLED E5 مجهز بوده که با یک پردازشگر تصویر Pro+ برای یک تجربه بصری بهینه ادغام شده است. این دستگاه از چیپست Dimensity 9000 Plus مدیاتک بهره گرفته و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دوسلولی دارد که شارژ ۱۲۰ واتی برای آن در نظر گرفته شد. همچنین یک سیستم خنک کننده نیز در کار بوده که نباید از کنار آن عبور کرد.

آیکیوNeo 7 با طراحی جدید

آشکار شدن طراحی گوشی آیکیوNeo 7

گزارش‌ها نشان می‌دهند که iQOO Neo 7 با نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED E5 با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. احتمالاً این دستگاه در سه پیکربندی رم LPPDR5 از جمله ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش خواهد رسید.

انتظار داریم این دستگاه دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766V در عقب باشد. با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OriginOS هم عرضه می‌شود. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا شرکت آیکیو این دیوایس خود را معرفی و عرضه کند تا به شایعات همیشگی پایان دهد. این کمپانی پیشتر محصولاتی هم معرفی کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا