اخبار تکنولوژی

آشکار شدن قیمت گلکسی اس ۲۳FE

گلکسی اس ۲۳FE دستگاه تقریباً پرچمداری است که مدتی منتظر آن بودیم. سامسونگ اولین مدل نسخه فن ادیشن، گلکسی اس ۲۱FE را در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه کرد و اگر اطلاعات فاش شده را باور کنیم، S23FE در اوایل ماه آینده عرضه خواهد شد.

مشخصات این گوشی هوشمند به آرامی فاش شد و اکنون گزارش جدیدی نشان می‌دهد که هزینه آن در ایالات متحده چقدر می‌تواند باشد. MySmartPrice به نقل از منابع صنعتی ادعا می‌کند که سامسونگ Galaxy S23 FE در ایالات متحده از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود. اگرچه در این گزارش به پیکربندی فضای ذخیره‌سازی اشاره‌ای نشده، اما این قیمت احتمالاً برای تریم رم ۸ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۱FE آنلاک شده در ایالات متحده قیمت مشابهی دارد، در حالی که پیکسل ۷a از ۴۹۹ دلار شروع می‌شود و گلکسی A54 با قیمت ۴۵۰ دلار قابل خرید است.

اگر درست باشد، Galaxy S23 FE می‌تواند معامله خوبی برای مصرف کنندگان در بازار کمیاب ایالات متحده باشد. برای اینکه ایده‌ای به شما بدهیم، شایعه شده که این مدل جدید فن ادیشن دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در بخش سخت افزاری، انتظار می‌رود این دستگاه دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 یا چیپ Exynos 2200 به همراه ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد.

گلکسی اس ۲۳FE بزودی از راه خواهد رسید

برای بخش دوربین، دستگاه از یک حسگر سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند. بر اساس افشای اخیر، سامسونگ گلکسی اس ۲۳FE در ۴ اکتبر در کنار باقی محصولات FE رونمایی خواهد شد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ برای معرفی سری فن ادیشن جدید چیست. این کمپانی هر سال نسل جدید گوشی‌های خود را با ویژگی‌های برجسته معرفی و عرضه می‌کند. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.

سامسونگ هر سال مدل جدیدی از سری فن ادیشن را معرفی کرده و ارائه می‌دهد. خانواده فن ادیشن دارای ویژگی‌های جذابی بوده و با قیمتی رقابتی قابل تهیه هستند. پیدا نیست پس از معرفی روز ۴ اکتبر، چه زمانی باید شاهد عرضه این گوشی باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا