اخبار تکنولوژی

آغاز تخفیفات زمستانی استیم ۲۰۲۲ | God of War، FIFA 23 و بیشتر

تخفیفات زمستانی استیم ۲۰۲۲ آغاز شده است و می‌توانید برخی از شگفت‌انگیز‌ترین بازی‌های پی سی را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. تخفیفات امسال استیم تا تاریخ ۵ ژانویه مصادف با چهارشنبه، ۱۵ دی ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و شما می‌توانید عناوین مورد علاقه خود را در این بازه زمانی خریداری نمایید.

استیم تخفیفاتی را تا سقف ۸۰ درصد در نظر گرفته و شما می‌توانید عناوینی نظیر Elden Ring، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی سال را با تخفیف ۳۰ درصدی که اولین تخفیف بازی محسوب می‌شود خریداری نمایید. شما همچنین می‌توانید بازی‌های Marvel’s Spiderman و God of War که توانست در سال ۲۰۱۸ به عنوان برترین بازی سال انتخاب شود را به ترتیب با ۲۵ درصد و ۴۰ درصد خریداری کنید و بالاخره این دو عنوان فوق‌العاده را تجربه نمایید.

بازی Cyberpunk 2077 نیز که تبدیل به عنوانی منفور در نزد گیمر‌ها شده بود، حال توانسته است تا با عرضه‌ی آپدیت‌ها و رفع مشکلات مختلف، گیمر‌های زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب کند و شما می‌توانید این بازی را با تخفیف ۵۰ درصدی روی پی سی خود داشته باشید.

طرفداران بازی Red Dead Redemption 2 نیز می‌توانند باری دیگر با آرتور مورگان در سفر حماسی او همراه شوند و این بازی را با تخفیف باورنکردنی ۶۷ درصدی خریداری کنند.

اگر از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید، بازی Resident Evil 2 Remake انتظار شما را می‌کشد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی شاهکار شرکت Capcom را با تخفیف ۷۵ درصدی و تنها با قیمت ۱۰ دلاری خریداری کنید.

اگر از طرفداران بازی‌های سولزلایک هستید، هم‌اکنون می‌توانید بازی Sekiro Shadows Die Twice، برنده‌ی بازی سال ۲۰۱۹ را با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری کنید و یکی از حماسی‌ترین ماجراجویی‌های خود را در دنیایی خشن و بی‌رحم تجربه کنید.

در نهایت اگر با بازی‌های ابرقهرمانی ارتباط خوبی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که بازی‌های Guardians of The Galaxy و Batman: Arkham Collection را به ترتیب با ۶۵ درصد و ۸۵ درصد تخفیف خریداری کنید و ساعات شگفت انگیزی را در دو عنوان مورد تحسین واقع شده‌ی شرکت‌های DC و Marvel داشته باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا