اخبار

آغاز تست بتای اندروید اوریو بر روی گلکسی S8

سامسونگ در حال تست نسخه کاستومایز شده اندروید اوریو بر روی گلکسی S8 و S8 پلاس است. به احتمال زیاد این نسخه تا ابتدای ۲۰۱۸ برای دستگاه های نامبرده آماده خواهد شد.
بر اساس اطلاعات موجود ، این به‌روزرسانی در دو ورژن “G950FXXE1ZQI7” و “G955FXXU1ZQI7” برای این گوشی های هوشمند آزمایش خواهد شد. در واقع سامسونگ به منظور آزمایش آپدیت‌ها از حرف “Z” در نام آنها استفاده می‌کند. در گذشته و زمان عرضه اندروید نوقا برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نیز این مورد دیده شده بود.
همانطور که می دانید گوگل همواره نسخه ای خام از اندروید های جدید خود را روانه بازار می کند و هر آنچیزی که روی گوشی های اندرویدی پرچمداری که به دست ما می رسند تغییرات داده شده و یا کاستومایز شده اند. چرا که هر شرکتی به نوبه خود می بایست برای سیستم عامل گوشی هایش نسخه ای از اندروید را در نظر بگیرند که اطلاعات آن شرکت را به همراه داشته باشد. همراه با نسخه جدید اندروید اوریو ، گوگل تغییرات لازم را در قالب Project Treble اعمال کرده تا آپدیت سریع‌تر گوشی های هوشمند برای سازندگان امکان‌پذیر باشد. هرچند، رابط کاربری مخصوص سامسونگ، سنگین بوده و احتمالا برای توسعه آن به زمان بیشتری نیاز خواهد بود. به همین جهت باید منتظر ماند و دید که Project Treble تا چه اندازه برای این شرکت کاربردی است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا