اخبار

آغاز ثبت‌نام الکام گیمز و الکام استارز در نمایشگاه الکامپ بیست‌وچهار

به گزارش ستاد اجرایی الکامپ، امسال در سالن الکام گیمز تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان گیم و سرگرمی‌های رایانه‌ای می‌توانند از طریق سایت elecom-stars.com ثبت‌نام کنند و در نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم حاضر شوند.
ثبت‌نام در سالن الکام گیمز هم‌زمان با ثبت‌نام در سالن الکام استارز شنبه پنجم خردادماه در گروه‌بندی‌های متنوع آغاز خواهد شد. گروه نخست تیم‌های بازی‌ساز هستند که می‌توانند با پرداخت ۷۵۰ هزار تومان میز و فضای اختصاصی برای معرفی و به نمایش گذاشتن دستاوردهای خود دریافت کنند.
آغاز ثبت‌نام الکام گیمز و الکام استارز در نمایشگاه الکامپ بیست‌وچهار
از سوی دیگر برای توسعه‌دهندگان مستقل در این سالن فضایی در نظر گرفته‌شده است که شامل کانتر و فضای جلسه اشتراکی است که با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
همین‌طور تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان بزرگ بازی‌های موبایل و PCهم که علاقه‌مند به حضور در فضای بزرگ‌تری هستند می‌توانند طبق تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها متراژ درخواستی خود را دریافت کنند.
پیش‌بینی می‌شود با حضور فعالان عرصه گیم، بازی‌ها و سرگرمی‌های رایانه‌ای کارشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه نیز به‌عنوان شرکت‌کننده و بازدیدکننده در نمایشگاه الکامپ حاضر شوند و بخشی از گردهمایی بزرگ عرضه‌کنندگان خدمات و تجهیزات صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات باشند.
آغاز ثبت‌نام الکام گیمز و الکام استارز در نمایشگاه الکامپ بیست‌وچهار
امسال سالن الکام استارز نیز میزبان کسب‌وکارهای نوپا در گروه های مختلف خواهد بود. گروه نخست که بخش عمده سالن الکام استارز را تشکیل می‌دهد، به استارتاپ‌هایی که از مرحله ایده فراتر رفته‌اند و اقدامات اولیه برای پیاده و تجاری‌سازی طرح‌هایشان را طی کرده‌اند، اختصاص دارد. با پرداخت  ۷۵۰هزار تومان غرفه استاندارد استارتاپ ها با فضا و میز اختصاصی در اختیار این گروه از متقاضیان قرار می‌گیرد.
گروه بعدی شامل صاحبان ایده می‌شود. دارندگان ایده فارغ از اینکه به مرحله اجرایی رسیده باشند یا خیر می‌توانند برای پیدا کردن سرمایه‌گذار یا شتاب‌دهنده یا دریافت مشاوره جهت تکمیل نقشه تجاری ایده‌هایشان در این بخش حضور یابند. فضای نمایشگاهی اختصاص‌یافته به صاحبان ایده‌ها شامل کانتر و فضای جلسه اشتراکی برای مذاکرات است که با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
علاوه بر آن فضایی برای استارتاپهای بزرگتر که علاقه‌مند به حضور در غرفه‌های بزرگ‌تر هستند، در نظر گرفته شده است. این گروه طبق تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها فرصت حضور در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام استارز را خواهند داشت.
بیست و چهارمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۶ تا ۹ مردادماه به مدت چهار روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای نوپایی که بر بستر فناوری اطلاعات ایجادشده و به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا