اخبار

آغاز عرضه جهانی ال‌جی ایکس پاور ۲

آغاز عرضه جهانی ال‌جی ایکس پاور ۲

ال‌جی ایکس پاور ۲

کمپانی ال‌جی قصد دارد تا در طی ماه جاری میلادی تلفن همراه هوشمند ال‌جی ایکس پاور ۲ (LG X power2) را در بازارهای جهانی از قبیل آمریکای شمالی، آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و دیگر کشورها عرضه کند. با این حال هنوز از منطقه دقیق عرضه این تلفن همراه هوشمند خبری ارائه نشده است و قیمت این دستگاه نیز توسط بازارهای فروشنده تامین خواهد شد. به‌علاوه، ال‌جی دراین‌باره اظهار کرده است که نام این دستگاه نیز ممکن است در بازارهای مختلف متفاوت باشد پس بنابراین ممکن است که این دستگاه برای کاربران خارج از ایالات متحده آمریکا با نام دیگری عرضه شود.

این تلفن همراه هوشمند دارای باتری ۴۵۰۰ آمپرساعتی بسیار قوی است. کمپانی ال‌جی درباره باتری این دستگاه اعدا کرده است که می‌تواند تا ۲۶ ساعت مکالمه، ۱۸ ساعت پخش ویدیوی بدون وقفه، ۱۴ ساعت ردیابی با جی‌پی‌اس و ۱۹ ساعت گردش در وب را برای کاربران پشتیبانی کند. این باتری در زمان شارژ شدن نیز قادر است تا در یک ساعت از ۰ به ۵۰ درصد برسد درحالی‌که شارژ کامل این دستگاه تا حدود دو ساعت طول خواهد کشید.

از مشخصات دیگر ال‌جی ایکس پاور ۲ می‌توان صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ x 720 پیکسل و ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی با فناوری Auto Shot و Gesture Interval Shot مخصوص کمپانی ال‌جی اشاره کرد. همچنین یکی از قابلیت‌های دیگر نرم‌افزار دوربین این تلفن همراه هوشمند مربوط به گزینه اشتراک سریع یا Quick Share است که به اشتراک‌گذاری تصاویر ثبت را تنها با یک کلیک ممکن می‌سازد. همچنین در پشت این دستگاه نیز دوربین ۱۳ مگاپیکسلی باقابلیت‌های عملکرد بدون تاخیر شاتر یا Zero Shutter Lag و فلش ال‌ای‌دی با نور ملایم تعبیه شده است.

پردازنده هشت هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی از شرکتی نامعلوم و همچنین رم ۱٫۵ تا ۲ گیگابایتی این دستگاه با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند هستند.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا