اخبار

آغاز فروش جهانی هدفون بلوتوث هوشمند سامسونگ

ژوئن امسال برای نخستین بار اعلام شد هدفون‌های بلوتوث سامسونگ با نام Gear IconX ساخته شده‌اند و با قابلیت‌های متفاوت به زودی وارد بازار می‌شوند. فروش این هدفون‌ها از هم‌اکنون آغاز شده است.

شرکت سامسونگ هم‌اکنون هدفون‌های بلوتوث خود را وارد بازارهای مختلف کرده است. هدفون IconX کاملا بی‌سیم است و بر این اساس وقتی آنها را در گوش چپ و راست خود قرار می‌دهید،‌به راحتی به دستگاه الکترونیکی موبایلی شما متصل می‌شوند. هدفون Gear IconX همچنین این قابلیت را دارد تا از طریق کابل USB به دستگاه الکترونیکی متصل شود.
شرکت سامسونگ همچنین قابلیت‌های تناسب اندام را به این هدفون‌ها اضافه کرده است که این قابلیت های ویژه با اپلیکیشن S Health سازگاری دارند.
 
samsung Gear IconX (3)
 
شما از طریق هدفون Gear IconX می‌توانید به صورت صوتی اهدافی را که برای تناسب اندام در نظر گرفته‌اید گوش دهید و دریابید که تا چه اندازه به این هدف‌ها نزدیک شده‌اید. داده‌هایی که توسط این هدفون‌ها محاسبه می‌شوند ضربان قلب، میزان مصرف کالری،‌ مسافت پیموده شده و … را محاسبه می‌کنند.
 
samsung Gear IconX (1)
 
سامسونگ همچنین توضیح داد این هدفون‌ها با دستبندهای هوشمند مخصوص تناسب اندام که در شرکت‌های مختلف ساخته می‌شوند سازگاری دارند و می‌توان به صورت مشترک از آنها استفاده کرد.
این هدفون‌ها یک میکروفون هوشمند، ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره ۱۰۰۰ موسیقی، ابزارهای کنترلی و … را شامل می‌شوند و از هم‌اکنون فروش آن در کشورهای بریتانیا،‌ آلمان، فرانسه، روسیه، کانادا، استرالیا و کره آغاز شده است. این هدفون ۲۰۰ دلار قیمت دارد.
 
منبع : موبنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا