اخبار

آلکاتل با دو تلفن همراه هوشمند اندروید گو وارد بازار می شود

آلکاتل با دو تلفن همراه هوشمند اندروید گو وارد بازار می شود

اولین تلفن همراه هوشمند اندروید گو آلکاتل که با نام آلکاتل ۱X عرضه شد در واقع به حدی که تصور می شد قدرتمند نیست. این تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی خود با رزولوشن ۴۸۰ x 960 پیکسل از چیپست مدیاتک MT6739 بهره مند است که در خود پردازنده ای چهار هسته ای با سرعت ۱٫۳ گیگاهرتز در ثانیه را جای داده است و از پردازنده گرافیکی  PowerVR GE8100 نیز بهره مند شده است. همچنین ۱ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این دستگاه جدید آلکاتل هستند. همچنین کاربران می توانند حافظه داخلی این دستگاه را با استفاده از درگاه میکرو اس دی ۳۲ گیگابایتی ارتقا دهند. به علاوه دوربینی ۸ مگاپیکسلی در بدنه پشتی این دستگاه تعبیه شده است که به همراه لنز ۵ مگاپیکسلی واقع در بدنه جلویی آن مشخصات کلی دوربین این دستگاه را تشکیل می دهند. علاوه بر این باتری ۲۴۶۰ امپر ساعتی به همراه اندروید ۸٫۱ نیز از مشخصات دیگر این تلفن همراه هوشمند است.
با این حال مبحث فوق العاده عالی در رابطه با تلفن همراه یاد شده است است که قیمت در نظر گرفته شده آن کمتر از ۱۰۰ دلار آمریکا است. همچنین اگر نگران مشخصات سخت افزاری نه چندان قوی این تلفن همراه هوشمند هستید بهتر است بدانید که گوگل یک سری از برنامه های محبوب خود از قبیل یوتیوب، جیمیل و… را با حجم کم برای دستگاه های اندروید وان در نظر گرفته است. البته از قابلیت های بسیار مفید دیگر آلکاتل ۱X  می توان از حسگر اثر انگشت موجود در آن یاد کرد.
همچنین نسخه دیگر تلفن های همراه جدید آلکاتل مربوط به آلکاتل ۳V است که از لحاظ مشخصات سخت افزاری اندگی قوی تر از آلکاتل ۱X است. این تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش ال سی دی ۶ اینچی در رزولوشن ۱۰۸۰ x 2160 عرضه می شود و از نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸:۹ که امروزه یکی از شاخص های اصلی تلفن های همراه هوشمند پرچم دار است، پشتیبانی می کند. چیپست مدیاتک MT8735 موجود در این دستگاه از پردازنده چهار هسته ای با سرعت ۱٫۳ گیگاهرتز بهره مند شده است. همچنین پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز Mali-T720 MP2 است. لازم به ذکر است که آلکاتل ۳V با رم ۲ گگیابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی برای کاربر عرضه می شود که می توان این رقم را با استفاده از کارت حافظه مایکرو اس دی به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد.
دوربین پشتی در نظر گرفته شده برای آلکاتل ۳V دو قلو بوده و به صورت ۱۲ + ۲ مگاپیکسل عرضه می شود. همچنین دوربین در نظر گرفته شده در بدنه جلویی این تلفن همراه هوشمند نیز ۵ مگاپیکسل است. قیمت پیشنهادی برای تلفن همراه یاد شده ۱۸۹ دلار آمریکاست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا