اخبار

آل این وان Elite one 1000 از سری نمایشگر های اچ پی رونمایی شد

دیروز اچ پی از یک نمایشگر ماژولار به نام آل این وان Elite one 1000  رونمایی کرد. این نمایشگر ماژولار بسیار منعطف است و تقریبا تمامی قسمت هایش به صورت کامپوننت بیس سر هم شده است. تمام ماژول‌های مورد نیاز را در پایه‌ی مانیتور گنجانده شده است. با باز کردن روکش این بخش از محصول اچ‌پی می‌توان به ماژول‌های سخت‌افزاری نظیر حافظه‌ی رم، کامپوننت‌های شبکه و همچنین حافظه‌ی ذخیره‌سازی دسترسی پیدا کرد.
جالب انجاست که حتی بخش نمایشگر این آل این وان نیز قابل تعویض اس. البته باید به این نکته اشاره کنیم که امکان تعویض نمایشگر به این معنی نیست که می‌توان هر نمایشگر اکسترنالی را به همراه این محصول مورد استفاده قرار داد؛ بلکه اچ‌پی تنها چند گزینه از محصولات خود را برای استفاده در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله‌ی گزینه‌های ارائه‌شده برای این آل این وان باید به نمایشگر ۲۳.۸ اینچی فول اچ‌دی تا نسخه‌ی ۳۴ اینچی خمیده WQHD اشاره کرد. اچ‌پی در مجموع سه نمایشگر را برای تعویض در اختیار خریدارانش قرار می‌دهد.
بقیه ماژول ها نیز فقط با یک سری از ماژول های خود شرکت اچ پی قابل تعویض هستند.برای مثال نمی‌توان پردازنده را تعویض کرد یا حتی کارت گرافیک اضافه کرد. در مقابل آل این وان دِل این امکان را فراهم کرده تا کاربران پردازنده را نیز تعویض کنند.
Elite one 1000  ماه جاری میلادی راهی بازار خواهد شد. برچسب قیمت این محصول ۱۲۵۹ دلار در نظر گرفته شده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا