اخبار

آمازون از تبلتی با استاندارد IPX8 رونمایی کرد

اگر تا به حال از تبلت های کیندل آمازون استفاده کرده باشید، راحتی ، قیمت مناسب، کیفیت خوب و همچنین کارایی بالا برای مطالعه را از خصوصیات اصلی این تبلت های می دانید. اما نکته اینجاست که این تبلت ها هیچکدام ضد آب نیستند. حال آمازون تمهیداتی اندیشیده تا تبلت های کیندل با استاندارد IPX8 ضد آب تولید کند.
تبلت کیندل اوسیس سال گذشته به عنوان مدل پریمیوم کیندل‌ها عرضه شد. نسخه‌ی جدید این تبلت دارای نمایشگری ۷ اینچی و بدنه‌ای آلومینیومی است. آمازون در این تبلت از باتری بزرگ‌تری استفاده کرده؛ اما این موضوع باعث نشده است که قطر ۳.۵ میلی‌متری مدل پایه، در این نسخه افزایش یابد.
کناره‌های کیندل اوسیس ضخیم‌تر از بقیه‌ی جاهایش است و کار با یک دست را تسهیل می‌کند. نمایشگر این تبلت همچون مدل قبلی دارای تراکم پیکسلی ۳۰۰ پیکسل بر اینچ است و میزان روشنایی آن به لطف لامپ‌های ال‌ای‌دی، بیشتر شده است. آمازون در نسخه جدید کیندل اوسیس از حسگرهای حساس به نور محیط برای تنظیم خودکار روشنایی استفاده کرده است.
استاندارد IPX8 یکی از بهترین نوع ضد آب و گردو غبار است که هر دستگاهی که از این استاندارد پیروی کند می تواند به مدت ۶۰ دقیقه در عمق ۲ متری آب دوام بیاورد.
این تبلت جدید به صورت پیش‌فرض دارای اپلیکیشن Audible خواهد بود و دوست‌داران کتاب‌های صوتی خواهند توانست از آن استفاده کرده و لذت ببرند. گرچه کیندل اوسیس بلندگو ندارد؛ اما کاربران می‌توانند صدا را از طریق بلوتوث به یک اسپیکر یا هدفونِ بی‌سیم استریم کنند.
مدل جدید کیندل اوسیس ۲۹۹ دلار قیمت دارد . به نظر قیمت مناسبی برای چنین دستگاهی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا