اخبار تکنولوژی

شیائومی بوک ۱۴ با طراحی جذاب از راه رسید

در حالی که طرفداران شیائومی منتظر عرضه گوشیهای هوشمند سری ۱۴ در خارج از بازار چین هستند، این برند به‌تازگی لپ تاپ شیائومی بوک ۱۴ را معرفی کرده است.

لپ تاپی که نمایشگر ۱۴ اینچی پروضوح داشته و از پردازنده نسل ۱۲ اینتل قدرت می‌گیرد.  شیائومی بوک ۱۴ دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح ۲.۸K است که تجربه بصری باکیفیتی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کرده و دارای روشنایی ۳۰۰ نیت با نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ است. همچنین از ۱۰۰درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و برای کارهایی که نیاز به دقت رنگ دارند مناسب است.

از نظر پیکربندی، دو گزینه در دسترس دارد که باید به نسخه بالاتر با پردازنده Core i5-12500H اینتل، گرافیک اینتلIris Xe، رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت PCIe 4.0 ا اس اس دی اشاره کرد. نسخه دیگر با پردازنده Core i3-1220P اینتل، گرافیک UHD اینتل، ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت PCIe 4.0 اس اس دی عرضه می‌شود که انتخابی مقرون به صرفه‌تر است.

این لپ تاپ به یک باتری ۵۶ وات ساعتی تجهیز شده که تقریبا ۱۲ ساعت عمر باتری را فراهم می‌کند. گزینه‌های اتصال عبارتند از HDMI 2.1، USB-C 3.2 Gen 2، WiFi 6 و بلوتوث ۵.۲ که طیف وسیعی از دستگاه‌های جانبی را دربرمی‌گیرد. شیائومی بوک ۱۴ دارای ویندوز ۱۱ هوم بوده و وزن این دستگاه به ۱.۳ کیلوگرم می‌رسد.

شیائومی بوک ۱۴ یک لپ تاپ ایده آل

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن یا قیمت آن در دسترس نیست. اما از آنجایی که قبلاً در وب سایت جهانی فهرست شده است، می توانیم انتظار داشته باشیم که این جزئیات به زودی ارائه شود. برند چینی هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ خود را با طراحی جذاب و سخت افزاری مناسب عرضه می‌کند.

پیش بینی شده این نوت بوک جذاب بزودی در بازارهای بیشتری عرضه شود. مشخص نیست آیا وارد چین خواهد شد یا تنها برای بازار جهانی تدارک دیده شده است. شیائومی سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع و جذاب پر نماید. این شرکت در تلاش است تا محصولات خود را در مناطق مختلفی عرضه دارد.

احتمالا سری شیائومی ۱۴ در اوایل ۲۰۲۴ به بازار جهانی خواهد رسید. شیائومی ۱۴ اولترا نیز اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت شرکت شیائومی مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا