اخبار تکنولوژی

آنر مجیک بوک Z3 با پردازنده نسل دوازدهم اینتل از راه رسید

شرکت آنر برند مستقل هوآوی به تازگی آنر مجیک بوک Z3 را معرفی کرده که از سخت افزاری قدرتمند و طراحی نسبتا بهبودیافته در مقایسه با قبل ارائه می‌دهد.

این مدل جدید طراحی باریکی داشته و ویژگی‌های برجسته برای آن در نظر گرفته شده است. از جمله ویژگی‌های آنر مجیک بوک Z3 باید به پردازنده نسل دوازدهم  Core i5-12450H با توان ۴۰ واتی در کنار ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی PCIe NVMe SSD اشاره کرد.

انتظار داشتیم آنر از پردازنده نسل سیزدهم اینتل بهره گیرد، اما تصمیم گرفت پردازنده نسل دوازدهم را به کار گیرد. در هر صورت نمایشگر ۱۴ اینچی IPS با وضوح ۲کی و نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ در کنار روشنایی ۳۰۰ نیتی و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی sRGB فراهم آمد.

آنر مجیک بوک Z3 با طراحی ساده و سخت افزاری قوی

در سوی دیگر آنر مجیک بوک Z3 به بدنه آلیاژ آلومینیوم مجهز شده که تنها ۱.۳ کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن به ۱۵.۹ میلیمتر می‌رسد. نسبت نمایشگر به بدنه ۸۸ درصدی بوده و انرژی آن توسط یک باتری ۶۰ وات ساعتی تامین می‌شود. به گفته آنر عمرباتری با چنین باتری به ۹ ساعت می‌رسد و در سایر مشخصات باید به کلید پاور یکپارچه با اثرانگشت، قابلیت مولتی اسکرین و بهره‌وری انرژی دارد.

در بخش پورت باید به درگاه  USB-C همه‌کاره، درگاه USB-A 3.2 Gen1، پورت Mini RJ45 Ethernet،پورت HDMI و جک هدفون و میکروفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. این دستگاه در نسخه پایه ۷۵۰ دلار بوده و مشخص نیست چه زمانی به بازار خواهد رسید. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت آنر مراجعه کنید.

آنر در تلاش است سبد محصول خود را با گزینه‌های متنوع همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا