اخبار

آنر ۹ پریمیوم ۶ شهریور عرضه خواهد شد

همانطور که می دانید هواوی چند وقتی بیشتر نیست که آنر ۹ را منتشر کرده است. حال خبر رسیده که این شرکت گوشی پریمیوم پرچمدار خود را نیز به بازار عرضخ خواهد کرد. آنر ۹ به یک نمایشگر ۵.۱۵ اینچی LTPS IPS با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۶۰، دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است.
آنر ۹ پریمیوم، از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و دیگر مشخصات آن با نسخه‌ی اصلی یکسان است. این گوشی در ابتدا به اروپا عرضه می شود و سپس به سایر کشور ها خواهد رسید.
باید انتظار داشت که آنر ۹ پریمیوم با قیمتی کمی بیشتر از سری اصلی آن عرضه شود که این مقدار ۵۰ دلار خواهد بود. به نظر می‌رسد برخی از خریداران علاقه داشته باشند این مبلغ را برای ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بیشتر بپردازند؛ گرچه هر دو مدل از کارت حافظه‌ی خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. از طرف دیگر هواوی قصد دارد نسخه‌ی آبی کبود و خاکستری آنر ۹ پریمیوم را روز ۶ شهریور و مدل سیاه‌رنگ را ۸ مهر سال جاری وارد بازار کند. این گوشی با اندروید ۷ نوقا و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا