اخبار

آپدیت اندروید مارشمالو برای ایسوز زنفون مکس و زنفون ۲ لیزر عرضه شد

این هفته‌ها یکی از مواردی که اکثر کاربران دیوایس‌های اندرویدی مایل هستند بدانند، این است که آیا به‌روزرسانی اندروید ۶.۰ یا همان اندروید مارشمالو برای دیوایس آنها هم عرضه خواهد شد یا خیر. کمپانی ایسوس به‌تازگی این به‌روزرسانی را برای چند دیوایس خود از جمله زنفون ۲ لیزر عرضه کرده است.
ایسوس در اوایل سال میلادی جاری وعده داده بود که تا قبل از پایان نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ یعنی تا پایان ماه ژوئن، این به‌روزرسانی را برای تعداد زیادی از تلفن‌های همراه هوشمند خود عرضه خواهد کرد و بر طبق گزارشی که دقایقی پیش منتشر شده است، گویا این وعده در حال عملی شدن است. ایسوس زنفون ۲ لیزر (ZenFone 2 Laser) با نمایشگر ۵ اینچی و شماره مدل ZE500KL، ایسوس زنفون ۲ لیزر با نمایشگر ۵.۵ اینچی و شماره مدل ZE550KL و ایسوس زنفون مکس (ZenFone Max) با شماره مدل ZC550KL اولین دیوایس‌های ایسوس در این موج جدید هستند که امروز به‌روزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت کرده‌اند.
تمام کاربران زنفون ۲ لیزر و زنفون مکس در جهان احتمالا بعد از چند ساعت و تا پایان امروز (بسته به منطقه‌ی جغرافیایی شهر و کشور سکونت آنها)، این آپدیت را دریافت خواهند کرد و می‌توانند سیستم عامل دیوایس خود را به نسخه‌ی ۶.۰ ارتقا دهند. این آپدیت علاوه بر اینکه قابلیت‌های جدید سیستم عامل اندروید را به این کاربران این گجت‌ها اهدا خواهد کرد، تعدادی از اپلیکیشن‌های پیشفرض دیوایس‌های ایسوس نظیر Asus Emai ،Asus Messenger و Asus Calendar که کاربرد و محبوبیت چندانی هم نداشتند را از روی دیوایس حذف خواهد کرد.
البته توجه داشته باشید که اگر یکی از دیوایس‌های بالا را دارید اما این نسخه از اندروید مارشمالو برایتان عرضه نشده است، می‌توانید خودتان وارد نرم افزار تنظیمات گوشی هوشمند خود شوید و با رفتن به مسیر About -> System updates، به‌صورت دستی چک کنید که آیا این به‌روزرسانی برای شما هم قابل دریافت است یا خیر.

دیگر مدل‌های زنفون ۲ لیزر نیز به‌زودی آپدیت خواهند شد

در ضمن قبل از این که دیوایس خود را آپدیت کنید، پیشنهاد همیشگی ما این است که وارد انجمن‌های ZenTalk رسمی ایسوس که لینک آنها در قسمت منابع انتهای مطلب آمده است، بشوید و مشکلات کاربران مدل‌های مختلف زنفون ۲ لیزر و زنفون مکس قبل از آپدیت و بعد از به‌روزرسانی، قابلیت‌های جدید اضافه شده به این دیوایس‌ها و دیگر نظرات را با دقت مشاهده کنید و سپس برای آپدیت تصمیم بگیرید.
گفتنی است که دیوایس‌های ایسوس داخل لیست زیر نیز در مدت کوتاهی به‌روزرسانی اندروید ۶.۰ (اندروید مارشمالو) را بر روی دیوایس خود دریافت خواهند کرد:

  • ایسوس زنفون ۲ (Asus ZenFone 2) (با شماره مدل ZE550ML و ZE551ML)
  • ایسوس زنفون ۲ دلوکس (ZenFone 2 Deluxe) (با شماره مدل ZE551ML)
  • ایسوس زنفون ۲ دلوکس نسخه‌ی ویژه (ZenFone 2 Deluxe Special Edition) (شماره مدل ZE551ML)
  • ایسوس زنفون ۲ لیزر (ZenFone 2 Laser) (شماره مدل ZE500K ،ZE551KL ،ZE600KL ،ZE601KL)
  • ایسوس زنفون سلفی (Asus ZenFone Selfie) (با شماره مدل ZD551KL)
  • ایسوس زنفون زوم (Asus ZenFone Zoom) (با شماره مدل ZX551ML)
  • ایسوس پدفون اس (Asus PadFone S) (با شماره مدل ZX551ML)

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا