اخبار

آپدیت اندروید ۵٫۱٫۱ آب‌نبات چوبی سرانجام برای گلکسی نوت ۱۰٫۱ ۲۰۱۴ عرضه شد!

در شرایطی که کاربران تبلت Galaxy Note 10.1 2014 Edition ماه‌ها منتظر آپدیت رسمی آب‌نبات چوبی بودند سامسونگ تبلت‌های دیگر خود با سخت‌افزار مشابه را آپدیت کرد اما خبری از آپدیت برای این تبلت نشد. حالا و در شرایطی که گوگل اندروید ۶٫۰۱ را نیز عرضه کرده است سامسونگ سرانجام آپدیت را برای نسخه‌های P600، P601 و P605 این تبلت منتشر کرده است.
در شرایطی که کاربران این تبلت تصور می‌کردند باید تا پایان عمر آن با کیت‌کت بسازند سامسونگ هرچند خیلی دیر آپدیت اندروید ۵٫۱٫۱ را برای نسخه‌های P600 WiFi، P601 3G و P605 LTE 4G این تبلت عرضه کرده است. این آپدیت نه از نظر به‌روز کردن سیستم عامل بلکه به دلایل افزایش عملکرد حائز اهمیت است و ظاهراً برخی تغییرات به شرح زیر خواهد بود:
– تغییر ظاهرا رابط کاربری و نزدیک شدن طراحی آن به گلکسی اس ۶
– تغییر ظاهر و گزینه‌های منوی نوتیفیکیشن‌ها
– بهبود چشمگیر سرعت و روانی کار با تبلت
– افزایش قابل توجه عمر شارژ باتری
– آپدیت شدن اپلیکیشن‌های سامسونگی
– کوچک کردن پنجره‌ها به سبک سری گلکسی نوت ۴ و ۵
همین تغییرات کافی است که سریعاً برای ارتقای تبلت خود اقدام کنید. بسیاری از کاربران که از عرضه این آپدیت ناامید شده بودند به نسخه‌های CyanogenMod یا EOS غیررسمی اندروید خام رو آورده بودند و حالا می‌توانند با دانلود فیرمور و فلش کردن آن با نرم‌افزار Odin به آخرین نسخه رسمی آپدیت کنند. توجه کنید که اگر پس از آپدیت سیستم‌عامل تبلت بوت نشد ابتدا نسخه ۴٫۴٫۲ رسمی و سپس نسخه ۵٫۱٫۱ را با Odin فلش کنید. برای دانلود دستی فیرمور می‌توانید به این
http://samsung-updates.com/
مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا