اخبار

آپدیت جدید HTC U11 امکان استفاده از بلوتوث ۵ را می دهد

پس از انتشار گوشی HTC U11 همه منتظر بودند که بتوانند از نسخه ۵ بلوتوث در این گوشی استفاده کنند. اما به دلیل برخی مشکلاتی که از سوی شرکت اعلام نشد، نسخه بلوتوث ۴٫۲ به صورت پیش فرض روی این گوشی قرار گرفت. حال آپدیتی برای این گوشی در راه است که به گوشی امکان استفاده از بلوتوث نسخه ۵ را خواهد داد.
این تصمیم بسیار سریع ، قاطعانه و نوین است و اگر انجام شود بسیار جالب توجه خواهد بود. براساس اطلاعات ثبت‌شده در FCC، شرکت اچ‎تی‌سی برای فعال کردن قابلیت بلوتوث ۵.۰ در گوشی HTC U11 آماده می‏‌شود. همان‌طور که گفته شد، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ بدون اعمال هیچ تغییر سخت‎افزاری در گوشی اچ‌تی‎سی یو ۱۱ ممکن خواهد بود و برای فعال شدن آن، تنها به یک به‌روزرسانی نرم‎افزاری احتیاج دارید.
با فعال شدن قابلیت بلوتوث ۵.۰ در گوشی HTC U11، این محصول سومین گوشی‌ هوشمندی خواهد بود که از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‎کند. پیش‎تر، گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ با پشتیبانی از قابلیت بلوتوث ۵.۰ در ماه اردیبهشت عرضه شده‌اند.
سرعت تبادل و محدوده وسعت تبادل اطلاعات با بلوتوث نسخه ۵ بسیار بالا است. علاوه‌براین، استفاده از بلوتوث ۵.۰ به جای نسل قبل، مصرف انرژی را در گوشی‌های هوشمند کاهش می‌دهد. هنوز زمان مشخصی برای ارتقاء بلوتوث ۴.۲.۲ به نسخه ۵.۰ در گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ اعلام نشده است. با این‌حال، دریافت تأییدیه FCC حاکی از این موضوع است که همین روز ها باید منتظر انتشار این آپدیت باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا