اخبار

آپدیت جدید The Division، هیجان بازی را دوچندان می کند

یوبی سافت و مسیو انترتینمنت سعی دارند تا با چیز های جدید که به بازی The Division اضافه می کنند، شما را به ادامه دادن بازی ترغیب کنند.
اما با این همه، آخرین رویکرد آن ها مستقیما به یک نظر اشاره دارد : آن ها به دنبال افزایش هیجان اند. یوبی سافت دومین آپدیت رایگان این بازی را با نام Conflict منتشر کرد که شامل اهداف با ارزش می شود. در این اهداف شما تنها یک تیر می توانید شلیک کنید تا از جوایز خاصی بهره مند شوید. اگر شما کشته شوید یا زمان زیادی را از دست بدهید، بازنده اعلام خواهید شد. همچنین منطقه ی Dark Zone خطرناک تر از قبل شده است و دیگر بازیبازان می توانند در هنگامی که شما در حال استخراج هستید، شما را غارت کنند. تصور نکنید که چون اسحله ی خود را به زمین انداخته اید، در امان هستید.
البته، این آپدیت، موارد بیشتری را نیز در خود دارد. شما یک مرحله ی Incursion دریافت خواهید نمود که در آن باید یک سایت موشک های ضد هوایی را هدف قرار داده و نابود نمایید. این آپدیت حداقل شما را برای مدتی درون بازی نگه خواهد داشت. تاریخ عرضه ی این آپدیت ۲۴ام ماه می اعلام شده است. سوال اصلی اینجاست که پس از اینکه محتواهای دانلودی پولی از ماه ژوئن ارائه خواهند شد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا بازیباز ها، با وجود بازی هایی نظیر Destiny در این سبک، باز هم به سوی Devision خواهند آمد؟
منبع : Engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا