اخبار

آپدیت ۲.۲.۱ OxygenOS برای گوشی وان پلاس ۲ عرضه شد

کمپانی چینی OnePlus سال گذشته میلادی را با معرفی دو گوشی OnePlus 2 و OnePlus X به پایان رساند. اگر به‌خاطر داشته باشید OnePlus 2 ادامه‌دهنده راه پرچمدار قبلی این شرکت است که با استقبال خوبی روبرو شد. به‌تازگی وان‌پلاس برای پرچدار جدید خود آپدیت نرم‌افزاری تازه‌ای منتشر نموده است.
اساس و ساختار سیستم‌عامل وان‌پلاس موسوم به OxygenOS از اندروید نشات می‌گیرد. درواقع این سیستم‌عامل نوعی پوسته ساخته دست چشم بادامی‌هاست که قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از ژست‌های حرکتی بدان افزوده شده است.
اخیرا با انتشار خبری درباره ارائه آپدیت ۲.۲.۱ این سیستم‌عامل در انجمن رسمی وان‌پلاس موجی از استقبال کاربران این اسمارت‌فون را دربر داشته است. به‌روز رسانی OxygenOS پشتیبانی از فرمت RAW را به دوربین OnePlus 2 می‌افزاید، قابلیت‌های بلوتوث و سیمکارت نانو را تثبیت و نسخه قدیمی GMS را با نسخه جدید ۳.۰ جایگزین می‌کند. وان‌پلاس درکنار افزودن ویژگی‌های جدید به دستگاه، سعی در از بین بردن کاستی‌ها و مشکلات کاربران نیز داشته و مشکلات رومینگ و image corruption را به‌خوبی مرتفع نموده است. همچنین با به‌روز شدن وصله‌های امنیتی دستگاه خیال آسوده‌تری در مقابل هکرها و سواستفاده‌گران خواهید داشت.
چینی‌ها به فکر سایر کاربران گوشی‌های خود بوده و با افزودن زبان رومانیایی به گوشی، سعی در افزایش رضایت کاربران با ملیت‌های مختلف داشته است؛ گرچه متاسفانه جای خالی زبان فارسی در فهرست زبان‌های این سیستم‌عامل حس می‌شود.
OnePlus 2 نمایشگری ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p برروی خود دارد که وظیفه نمایش پردازش‌های صورت گرفته توسط پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 810 و رم ۳ یا ۴ گیگابایتی را عهده‌دار شده است. حافظه داخلی ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده است.
منبع : AndroidHeadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا