ریپورتاژ آگهی

معرفی فیلم و سریال کمدی

ژانر کمدی یکی از سبک های فیلمسازی است که رسالت های زیادی را در سینما بر عهده دارد و از محبوبترین ژانرها در بین علاقمندان به سینماست، کمدی انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی بیشتر خواهیم پرداخت.

وجود ژانرهای مختلف نیز نتوانست کمبود یک فیلم طنز را جبران کند و از گذشته تا کنون که سینماها تا این حد پیشرفت کرده اند طنزپردازی رایج بوده است و انوع مختلفی نیز دارد که هر سبک بیان رسالتی از ژانر کمدی است، برخی از طنزها با موضوعات داغ روز و اجتماعی ساخته می شوند و در واقع به برخی عادات و رفتار در جامعه یا بدنه سیاست اعتراض می کنند و سبکی دیگر نیز رمانتیک کمدی هستند که این موضوع بیشتر در بین سازندگان به چشم میخورد. تا اینجا متوجه شدیم که هدف از یک فیلم کمدی گاهی فقط خنده است اما سازندگان ترجیح میدهند در آن به برخی معظلات جامعه در قالب طنز دامن بزنند. برای دانلود فیلم کمدی از رسانه ناب مووی کافیست کلیک نمائید.

فیلم و سریال های کمدی جدید

  • دانلود فیلم پرچم ما یعنی مرگ

معرفی فیلم و سریال کمدی

سریال پرچم ما یعنی مرگ (Our Flag Means Death) یک مجموعه اکشن، ماجراجویی، بیوگرافی، کمدی و تاریخی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک ناچو ویگالوندو و تایکا وایتیتی است که فصل اول آن در قالب ۱۰ قسمت در سال ۲۰۲۲ میلادی توسط سه کمپانی CereProds و HBO Max و Piki Films تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این سریال را نیز دیوید جنکینز، الیزا جیمنز، زایر فرر، ویلیام مِنی و آدام استین براساس داستانی واقعی، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون ریس داربی، ادن گریس ردفیلد، یوئین برمنر، جوئل فرای، سامسون کایو، ناتان فود، ویکو اورتیز به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال پرچم ما یعنی مرگ تاکنون نظرات مثبت بسیاری از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرده است و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه ریس داربی، داستان، فیلمنامه، شخصیت‌پردازی‌ها و همچنین صحنه‌های اکشن آن را مورد ستایش قرار دادند. براساس داستان واقعی زندگی استید بونت ساخته شده است.

در سال ۱۷۱۷، استید بونت، زندگی راحت و خانواده‌اش را رها می‌کند تا خود را به عنوان یک دزد دریایی در دوران طلایی دزدی دریایی ثابت کند، علیرغم اینکه هیچ استعدادی در این زمینه ندارد. حال کاپیتان بونت و خدمه ناکارآمدش که روی کشتی خود به نام انتقام Revenge کار می‌ کنند، برای زنده ماندن در برابر تهدیدات مرگبار کشتی‌های جنگی نیروی دریایی و همچنین سایر دزدان دریایی تشنه به خون، مبارزه می‌ کنند.

  • دانلود فیلم کلاس دهم

فیلم جدید کلاس دهم یا داسوی (Dasvi) یک فیلم درام و کمدی محصول سال ۲۰۲۲ کشور هندوستان به کارگردانی توشار جالوتا و نویسندگی سورش نیر و ریتش شاه است که توسط سه کمپانی Bake My Cake Films و Jio Studios و Maddock Films تولید و منتشر شد.

ستارگانی چون؛ آبیشک باچان، بابلو باغل، مبشیر بشیر بیگ، یامی گوتام، دنیش حسین، راچیت جادون، نیمرات کائور، آرون کوشواه در این فیلم بازی می کنند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۷ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX و JioCinema در هندوستان، آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

فیلم کلاس دهم پس از پخش با بازخوردهای مثبت بسیار زیادی از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد به طوری که اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه آبیشک باچان و یامی گوتام، موسیقی متن، فیلمنامه، داستان طنز و همچنین نحوه کارگردانی آن را مورد تحسین و ستایش قرار دادند.

در مورد سیاستمداری بی‌ سواد به نام گانگا رام چوداری (با بازی آبیشک باچان) است که توسط یک پلیس سرسخت دستگیر و زندانی می‌ شود. حال چوداری تصمیم می‌ گیرد تا در زندان وقت خود را صرف تحصیل کند ولی این در حالی است که همسر او در بیرون از زندان برنامه‌هایی برای خود دارد. دانلود فیلم کلاس دهم با دوبله فارسی در ناب مووی توصیه می شود.

  • دانلود فیلم تیم میزبان

تیم خانگی، تیم میزبان یا هوم تیم (Home Team) یک فیلم کمدی و ورزشی محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی مشترک چارلز کینان و دنیل کینان است که توسط دو کمپانی Happy Madison Productions و Hey Eddie تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز کیت بلوم و کریس تیتون به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و از بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند میتوان به؛ جکی سندلر، کوین جیمز، تیلور لاتنر، آلن کاورت، راب اشنایدر، جرد سندلر، برایانت تاردی، گری ولنتاین، عیسی مصطفی، ماکسول سیمکینز اشاره کرد.

این فیلم که با الهام از رویدادهای واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی توسط سرویس ویدئویی NETFLIX در آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم تیم خانگی درباره سرمربی لیگ ملی فوتبال، شان پیتون است که به دلیل مشارکت در رسوایی Bountygate به مدت یک سال از NFL محروم شد؛ وی پس از آن به زادگاهش بازگشته و با مربیگری تیم فوتبال پاپ وارنر، بار دیگر با پسر ۱۲ ساله خود ارتباط برقرار می‌ کند.

  • دانلود فیلم رجب ایودیک

معرفی فیلم و سریال کمدی

فیلم رجب ایودیک (Recep İvedik) یک فیلم کمدی ترکیه ای است که اولین قسمت آن در سال ۲۰۰۸ ساخته شده. در ادامه اکران موفق این فیلم ۵ نسخه دیگر در توالی این فیلم ساخته شده‌است که قسمت ۶ آن در حال حاضر آخرین سری آن محسوب میشود.

بازیگر اصلی این سری فیلم‌ها شاهان گوکباکار است. این فیلم توانسته بیننده‌های زیادی را به خودش جلب کند. قرار بود این فیلم یک بار به پرده بیاید ولی با استقبال مردم ترکیه از این فیلم، کارگردان و نویسنده این فیلم طنز را متقاعد کرد تا به ادامه قسمت‌های این مجموعه بپردازند. از دیگر بازیگران فیلم میتوان به فاتما توپتاش در نقش سیبل، تولوغ چیزقن در نقش مادر سیبل، هاکان بیلقین در نقش مدیر اشاره کرد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا