اخبار

آیا این عکس واقعی از گوشی الجی جی۵ است ؟!!!

ال‌جی می‌خواهد از پرچم‌دار جدید خود، ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) در کنفرانس خبری که فردا برگزار خواهد شد پرده‌‌برداری کند. تاکنون اطلاعات زیادی از گوشی به بیرون درز کرده‌ و ما نیز تصاویر و رندرهای مختلفی از گوشی مشاهده کرده‌ایم. البته در مورد مشخصات سخت افزاری و همچنین قابلیت‌های خلاقانه‌ای که به گوشی اضافه شده نیز کم و بیش اطلاعاتی داریم. حال تصویر رندری در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود به کنفرانس خبری ال‌جی برای معرفی G5 تعلق دارد.
یکی از قابلیت‌هایی که این روزها مورد بحث قرار گرفته «درگاه جادویی» (Magic Slot) است که گویا اجازه متصل شدن قابلیت‌هایی مانند دوربین بهتر یا سیستم صوتی باکیفیت‌تر را به دارنده گوشی می‌دهد. همچنین گفته شده که گوشی دارای باتری جداشونده بوده و می‌توان با جدا کردن قسمت پایینی گوشی، باتری را به صورت کشویی خارج و تعویض کرد. از دیگر مشخصات می‌توان به بدنه‌ی آلومینیومی اشاره کرد که در نوع خود اولین است، زیرا اولین بار است که در پرچم‌دار ال‌جی از بدنه‌ی فلزی به جای پلاستیکی استفاده شده است.رندر جدیدی از ال‌جی جی ۵ درز کرد
امروز ایوان بلس (evleaks@) یک تصویر رندر جدید از گوشی ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) منتشر کرده است. در پشت گوشی می‌توان دوربین دوگانه به همراه فلش و فوکوس خودکار لیزری را مشاهده کرد که در میان آن‌ها سنسور اثر انگشت قرار گرفته. در انتها می‌توان یک لاینی را مشاهده کرد که احتمالا همان «درگاه جادویی» (Magic Slot) باید باشد. جلوی گوشی نیز شباهت زیادی به سری G گوشی‌های ال‌جی دارد و تنها تفاوت در رنگ لوگو و چند تفاوت جزئی دیگر دیده می‌شود. در بالای گوشی نیز به نظر یک حاشیه‌ی بزرگ دیده می‌شود که در کنار دوربین جلو و بلندگو‌ی مکالمه قرار گرفته.
Latest-alleged-LG-G5-images-3
آنچه که می‌توان مشاهده کرد عدم وجود بلندگوها در جلو و عقب گوشی‌ست. البته امکان دارد در انتهای گوشی از این بلندگوها استفاده شده باشد درست مانند چیزی که در ال‌جی G4 دیده بودیم. به علاوه‌ی آن به نظر می‌رسد که دکمه‌های عقب گوشی به کناره‌ها رفته‌اند که می‌توان به راکرهای ولوم صدا اشاره کرد. ال‌جی قرار است از گوشی ال‌جی G5 در کنفرانس خبری خود که فردا آغاز خواهد شد رونمایی کند.
منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا