اخبار

آیفون ادیشن در دهمین سالگرد عرضه آیفون ارائه خواهد شد

آیفون ادیشن در دهمین سالگرد عرضه آیفون ارائه خواهد شد

آیفون ادیشن

حدودا ده سال پیش بود که شرکت اپل توانست تا با عرضه کردن یک همراه هوشمند انقلابی، تحولی بزرگ در بازار تلفن‌های همراه هوشمند ایجاد کند. این دستگاه که آیفون نام داشت توانست تا نمایشگرهای تمام لمسی را به یک استاندارد بدل کرده و بسیاری از امکاناتی که امروزه به آن‌ها عادت کرده‌ایم را برای نخستین بار بر روی یک تلفن همراه هوشمند عرضه کند.

حال با توجه به گذشت یک دهه از عرضه نخستین مدل آیفون می‌توان انتظار داشت که اپل اقدام به تکریم این دهه پربار کرده و محصولی ویژه را در این راستا ارائه کند. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه پرچم‌دار جدید کمپانی اپل هرروز اخبار جدیدی در رابطه با آن می‌شنویم.

اخبار جدید در این زمینه نیز حاکی از آن هستند که کمپانی اپل نام پرچم‌دار جدید خود را iPhone 8 نخواهد گذاشت، بلکه این کمپانی قصد دارد تا برای جشن گرفتن دهمین سالگرد ورود آیفون‌ها به دنیای تلفن‌های همراه هوشمند از نام آیفون ادیشن برای پرچم‌دار جدید خود استفاده کند.

بر اساس شایعات منتشر شده، آیفون ادیشن دارای یک صفحه‌نمایش منحنی ۵٫۸ اینچی بوده به دکمه اصلی خانه بر روی آن به‌صورت مجازی طراحی شده است. علاوه بر این دوربین به‌کاررفته در این دستگاه نیز دارای دو لنز بوده و از فناوری پشتیبانی واقعیت افزوده می‌کند. ۳ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر مشخصات این پرچم‌دار رمزآلود هستند.

تمامی این ویژگی‌ها بر روی تلفن همراه هوشمندی قرار خواهند گرفت که مطمئنا برچسب قیمت آن از یک هزار دلار کمتر نخواهد بود. به‌این‌ترتیب اپل خود را از دردسرهای ساخت یک مدل ویژه برای جشن گرفتن ده‌سالگی آیفون خلاص کرده و سعی دارد تا با کمترین هزینه تولید و طراحی، محصولی جدید را با نام آیفون ادیشن به مخاطبان ارائه کند که هم به‌عنوان نسل جدید آیفون شناخته می‌شود و هم به‌عنوان یک یادواره برای ده سال فعالیت در بازار تلفن‌های همراه در نظر گرفته خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا