اخبار

آیفون ۱۰ تنها با کابل خاص می تواند شارژ سریع را پشتیبانی نماید

در کنار دو محصول آیفون ۸ و آیفون  ۸ پلاس ، شرکت اپل از گوشی استثنایی و فوق بی حاشیه آیفون ۱۰ نیز رونمایی کرد که آن را به عنوان گوشی آیندگان نامید. این گوشی به دلیل ایجاد حسگر اثر انگشت داخلی و همچنین شارژ سریع از طراحی خاصی پیروی می کند. همچنین آیفون ۱۰ دارای شارژ سریع است.
بااین‌حال، به نظر می‌رسد برای شارژ سریع آیفون‌های جدید اپل به کابل و آداپتور مناسب احتیاج خواهید داشت که باید آن‌ها را به‌صورت جداگانه برای آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ خریداری کنید. اپل مدعی است که باتری آیفون ۱۰ می‌تواند در مدت نیم ساعت با آداپتور و کابل مناسب، تا ۵۰ درصد شارژ شود.
این نوع شارژ به یک آداپتور پاور یو اس بی نوع سی به همراه تبدیل لایتنینگ احتیاج دارد که خود اپل قیمت ها را به شرج زیر اعلام کرده است:

  • آداپتور پاور یواس‌بی نوع سی ۲۹ واتی: ۴۹ دلار
  • آداپتور پاور یواس‌بی نوع سی ۶۱ واتی: ۶۹ دلار
  • آداپتور پاور یواس‌بی نوع سی ۸۷ واتی: ۷۹ دلار
  • کابل مبدل یواس‌بی نوع سی به لایتنینگ با یک متر طول: ۲۵ دلار
  •  کابل مبدل یواس‌بی نوع سی به لایتنینگ با دو متر طول: ۳۵ دلار

دو مدل محصول جدید اپل دارای بدنه ای شیشه ای و قاب فلزی هستند که این سه گوشی تا ۳۱ شهریور ماه عرضه خواهند شد. بااین‌حال، آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس از همان زبان طراحی آیفون‌های قبل استفاده می‌کند. کوپرتینویی‌ها، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را به ترتیب با قیمت پایه ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار عرضه خواهند کرد؛ این قیمت برای مدل پایه آیفون‌های جدید با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل برای خریداری مدل‌های رده‌بالای آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، باید به ترتیب ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار هزینه کنید.
اپل، آیفون ۱۰ (iPhone X) را با قیمت پایه ۹۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد کرد و مدل رده‌بالای این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، ۱۱۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. این مدل از ۳ نوامبر (۱۲ آبان‌ماه) به فروش می‌رسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا